حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت چانه زنی کشور در جهان را افزایش می دهد/ سلامت وامنیت انتخابات مورد توجه مجریان باشد\

حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت چانه زنی کشور در جهان را افزایش می دهد/ سلامت وامنیت انتخابات مورد توجه مجریان باشد

  • کد خبر: 2111101207
  • چاپ
  • انتشار: 18 خرداد 1400 - 12:13

استاندار تهران گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، افزایش اقتدار ملی است و قدرت چانه زنی کشور را در مجامع بین‌المللی افزایش می‌دهد.


به گزارش استناد نیوز، انوشیرون محسنی بندپی روز سه شنبه در جلسه قرارگاه امنیتی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین شعارهای انقلاب مردم ایران به رهبری امام راحل، جمهوری اسلامی به منزله اداره امور کشور، مردمی کردن و تعیین سرنوشت حکومت توسط خود مردم است.
وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، این افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است که تقریبا همه ساله شاهد برگزاری انتخابات پرشور در کشور هستیم و امسال نیز قطعا با حضور مردم، شاهد شکوه عظمت نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.
محسنی بندپی افزود: به فرموده امام راحل، شرکت در انتخابات تکلیفی الهی و وظیفه‌ای انسانی و شرعی است و همین امر بر ما کفایت می‌کند که تمامی امکانات و تدابیر را برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.
استاندار تهران اظهار داشت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، باید حضور مردم را در عمل باور داشته باشیم، از نظر ایشان، انتخابات نعمتی الهی، مطالبه‌ای عمومی و حق مردم است که خداباوری، مردم باوری و خودباوری امام راحل را محقق می‌کند.
وی گفت: تا زمانی که خودمان را باور نکنیم، نمی‎توانیم سرنوشت جامعه و کشور را تغییر دهیم، باید باور داشته باشیم که تک تک آراء ما می‌تواند در تغییر سرنوشت کشور تأثیرگذار باشد.
محسنی‌بندپی تأکید کرد: انتخابات در ارتقاء عزت و اقتدار ملی و افزایش امنیت ملی نقش به سزایی داشته و قدرت چانه‌زنی کشور را در مجامع بین الماللی افزایش می‌دهد.
وی با اشاره به این که شرکت در انتخابات واجب شرعی و الهی است، گفت: انتخابات از چهار رکن سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت‌پذیر بودن برخوردار است و همه ما وظیفه داریم تا دو رکن سلامت و امنیت را برای حضور حداکثری مردم تأمین کنیم.
وی تصریح کرد: این یک تکلیف قانونی است که دست اندرکاران برگزاری انتخابات، تمهیدات لازم برای تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حفظ و صیانت از آراء مردم به عنوان حق‌الناس را اندیشیده و با حفظ هوشیاری و دقت، توطئه دشمنان را خنثی کنند.
استاندار تهران گفت: امروز دشمن تلاش دارد تا با انتشار یأس و ناامیدی، مردم را از حضور در انتخابات دور کند، این که امروز دشمن القاء می‌کند که انتخابات فرمایشی است، امنیت ندارد و فرقی به حال جامعه ندارد که چه کسی انتخاب می‌شود، به خاطر دور کردن مردم از این عرصه مهم سیاسی است.
وی نیروی انتظامی را، پیشانی برقراری امنیت در شعب اخذ رأی دانست و افزود: همانطور که در حوزه مقابله با بیماری کرونا، حفظ سلامت مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در حوزه امنیت انتخابات نیز سلامتی تک تک شرکت کنندگان مهم و در اولویت برنامه‌های امنیتی انتخابات قرار دارد.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار