38 شعبه اخذ رای برای شهرستان سیمرغ ایجاد می شود / به کارگیری بیش از 760 نیرو\

38 شعبه اخذ رای برای شهرستان سیمرغ ایجاد می شود / به کارگیری بیش از 760 نیرو

  • کد خبر: 2111101198
  • چاپ
  • انتشار: 12 خرداد 1400 - 16:07

فرماندار شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه 38 شعبه اخذ رای در این شهرستان ایجاد می شود، گفت که به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، تعداد شعب اخذ رای را به نسبت انتخابات دوره گذشته افزایش داده ایم.

 

به گزارش استناد نیوز، مجتبی حبیب نژاد روشن روز چهارشنبه با بیان اینکه در انتخابات گذشته 33 شعبه اخذ رای در این شهرستان ایجاد شده بود، افزود: در این دوره تعداد شعب اخذ رای به 38 شعبه رسیده است که از این تعداد یک شعبه سیار، 9 شعبه در حوزه شهری و مابقی در حوزه روستایی مستقر می شود.

وی با اعلام اینکه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انتخابات در فضای باز از قبیل حسینیه ها ، مساجد و مدارس و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، گفت که همچنین به منظور رفع دغدغه مردم تیم پزشکی همچون؛ بهورز، بهیار و نیروهای هلال احمر در تمامی شعب تا پایان ساعت رای گیری مستقر می شوند تا بتوانند نگرانی شهروندان را نسبت به شیوع این بیماری رفع کنند.

فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه پیش بینی و آموزش های لازم به نیروهای هیات اجرایی، بازرسین، ناظرین، نماینده فرماندار ارائه شده است، افزود: بیش از 760 نیرو برای این شهرستان در نظر گرفته شده است تا در روز انتخابات در محلات و شعبات اخذ رای حاضر شوند.

حبیب نژاد گفت : به نظرم این دوره همچون دوره های قبل استقبال خوبی از سوی مردم خواهیم داشت چرا که مردم خود را وفادار به نظام و رهبری می دانند و مطمئنا با فرمان مقام معظم رهبری در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد تا شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان با اشاره به اینکه برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای از افراد ذی نفوذ، روحانیون و ریش سفیدان استفاده خواهیم کرد گفت که از روحانیون می خواهیم تا در مساجد از مردم بخواهند تا با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر تمام توطئه های دشمن را نقش برآب کنند.

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار