آئین نماز جمعه در تمام شهرهای مازندران برگزار می شود\

آئین نماز جمعه در تمام شهرهای مازندران برگزار می شود

  • کد خبر: 2111101175
  • چاپ
  • انتشار: 30 ارديبهشت 1400 - 15:48

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به تغییر سطح رنگ‌بندی کرونایی اعلام کرد که نماز جمعه فردا ۳۰ اردیبهشت ماه در سراسر این استان اقامه می‌شود.


به گزارش استناد نیوز، حجت‌الاسلام محمد انتظاری روز پنجشنبه با بیان این مطلب، افزود: با توجه به خارج شدن استان از وضعیت قرمز کرونایی ، نماز جمعه این هفته در تمام شهرستان ها و مناطق دارای وضعیت نارنجب و زرد کرونایی اقامه می‌شود.
وی اظهار داشت : برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز جمعه این هفته در شهرها و مناطق روستایی با وضعیت زرد در فضای بسته و در شهرهای با وضعیت نارنجی در فضای باز با شرکت حداکثر ۱۰۰ نفر از نمازگزاران اقامه می‌شود.
طبق ارزیابی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، در حال حاضر ۱۰ شهرستان مازندران در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار دارند.
برگزاری نماز جمعه در مازندران از آغاز موج چهارم کرونا در فروردین ماه امسال متوقف شد و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۰ در برخی از نقاط مازندران برگزار شده بود.
طبق اعلام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران ، آیین نماز جمعه در وضعیت معمو لی در ۴۷ نقطه استان برگزار می شود.
طبق اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، هم اکنون ۵۶۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۱۴۰ بیمار با علایم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. / منبع ایرنا

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار