کاهش بستری بیماری کرونا در قائمشهر نباید منجر به عادی انگاری شود / آغاز مرحله سوم واکسن کرونا از فردا\

کاهش بستری بیماری کرونا در قائمشهر نباید منجر به عادی انگاری شود / آغاز مرحله سوم واکسن کرونا از فردا

  • کد خبر: 2111101172
  • چاپ
  • انتشار: 28 ارديبهشت 1400 - 17:02

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه هم اکنون 64 بیمار کرونایی در بیمارستان های رازی و ولیعصر این شهرستان بستری هستند، گفت که کاهش بستری بیماری کرونا در این شهرستان نباید منجر به عادی انگاری شود.

 

به گزارش استناد نیوز، دکتر محمد گران روز سه شنبه با بیان اینکه در شرایط فعلی شهروندان باید شیوه زندگی با کرونا را یاد بگیرند، افزود: کاهش آمار تعداد بستری و فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در سطح این شهرستان نباید منجر به عادی انگاری و کم شدن حساسیت ها شود.

وی از مردم خواهش کرد تا همنان پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و از تجمعات جلوگیری کنند.

آغاز مرحله سوم واکسن کرونا از فردا

رئیس شبکه بهداشت قائمشهر از آغاز تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای ۷۵ سال قائمشهر از فردا چهارشنبه خبر داد و گفت که ۱۸ مرکز بهداشت روستایی و سایت دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان محل تزریق واکسن به این گروه سنی در نظر گرفته شده است.

دکتر گران از آن دسته سالمندان بالای ۷۵ سال شهرستان که زیر پوشش پزشک خانواده هستند خواست تا با در دست داشتن کارت ملی برای دریافت واکسن به محل های تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود : سالمندانی که پزشک خانواده ندارند ، باید ابتدا نسبت به انتخاب پزشک خانواده اقدام کرده و سپس با کارت ملی برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول کادر درمان و بهداشت و بیماران خاص و در مرحله دوم سالمندان بالای 80 سال در این شهرستان واکسینه شدند، بیان کرد: بیش از 85 درصد از سالمندان بالای 80 سال در این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرد اند و مابقی هم خودشان تمایل نداشته اند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر در پایان با اعلام اینکه افرادی که واکسن کرونا تزریق کرده اند حتما باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: اگر چه تزریق واکسن کرونا بشدت احتمال بروز عوارض سنگین کرونا را پایین می آورد ، اما افراد برای ایمنی بدن، نباید پروتکل های بهداشتی را فراموش کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار