نماز جمعه در 6 شهر مازندران اقامه می شود\

نماز جمعه در 6 شهر مازندران اقامه می شود

  • کد خبر: 2111101134
  • چاپ
  • انتشار: 16 ارديبهشت 1400 - 16:53

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران اعلام کرد که نماز جمعه فردا ۱۷ اردیبهشت ماه در هفت شهر استان که دارای وضعیت زرد کرونایی هستند ، اقامه می‌شود و در سایر مناطق ممنوع است.


به گزارش استناد نیوز، حجت‌الاسلام محمد انتظاری روز پنجشنبه با بیان این مطلب، افزود : با توجه به خارج شدن استان از وضعیت قرمز کرونایی ، نماز جمعه این هفته در شهرهای کیاکلا مرکز شهرستان سیمرغ ، سورک مرکز شهرستان میاندرود ، کلاردشت ، پل سفید و زیرآب در شهرستان سوادکوه ، شیرگاه در شهرستان سوادکوه شمالی و فریدونکنار اقامه می‌شود.
وی اظهار داشت : تصمیم برگزار نشدن نماز جمعه در دیگر شهرهای با وضعیت نارنجی بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت نمازگزاران اتخاذ شده است.
طبق ارزیابی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ۶ شهرستان مازندران در حال حاضر در وضعیت زرد کرونایی و بقیه در وضعیت نارنجی قرار دارند .
برگزاری نماز جمعه در مازندران از آغاز موج چهارم کرونا در فروردین ماه امسال متوقف شد و فردا نخستین جمعه سال ۱۴۰۰ است که این آیین عبادی - سیاسی در برخی از نقاط مازندران برگزار می شود.
طبق اعلام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران ، آیین نماز جمعه در وضعیت معمو لی در ۴۷ نقطه استان برگزار می شود.
طبق اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، هم اکنون ۹۱۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۲۱۴ بیمار با علایم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار