حمام قدیمی به ساختمان دهیاری تبدیل می شود / تنها 30 درصد طرح هادی روستای نوکلا انجام شده است / انتقاد از آنتن دهی ضعیف همراه اول\

حمام قدیمی به ساختمان دهیاری تبدیل می شود / تنها 30 درصد طرح هادی روستای نوکلا انجام شده است / انتقاد از آنتن دهی ضعیف همراه اول

  • کد خبر: 2111101080
  • چاپ
  • انتشار: 25 فروردين 1400 - 10:46

دهیار روستای نوکلا شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه حمام قدیمی این روستا سالها بلااستفاده رها شده بود، گفت که بنا است تا این حمام به ساختمان دهیاری تبدیل شود.

 

ظفر لنگوری روز چهارشنبه در گفت و گو با استناد نیوز از بازگشت زمین این حمام قدیمی به روستا خبر داد و افزود: برای تبدیل این حمام به ساختمان دهیاری ابتدا زمین را حصار کشی کرده ایم و سپس به دنبال پروانه ساختمانی هستیم.

وی در خصوص اقدامات عمرانی در سطح این روستا، گفت: تاکنون یک کیلومتر از تعریض کوچه ها و معابر اصلی این روستا انجام شده است.

دهیار روستای نوکلا از اجرای 500 متر جوی و جدول در سطح این روستا خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب هم 500 متر تعویض لوله های شبکه فرسوده در این روستا انجام شده است.

دهیار روستای نوکلا

لنگوری با اعلام اینکه 3 دوربین مدار بسته در این روستا نصب می شود، گفت که هم اکنون پایه های این دوربین ها نصب شده است.

وی با اعلام اینکه تنها 30 درصد طرح هادی در سطح این روستا انجام شده است، گفت: اکثر تعریض سطح این روستا انجام شده و تنها باید طرح هادی اجرا شود.

دهیار روستای نوکلا در پایان با انتقاد از آنتن دهی ضعیف همراه اول در این روستا گفت که متاسفانه دکل مخابراتی در این روستا نصب نشده و اکثر روستائیان با چالش آنتن دهی ضعیف همراه اول مواجه هستند که امیدواریم این هر چه سریعتر این مشکل حل شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار