2 واحد قلیانسرا در قائمشهر پلمب شد/ بیش از 80 درصد اصناف تعطیلات کرونایی را رعایت می کنند\

2 واحد قلیانسرا در قائمشهر پلمب شد/ بیش از 80 درصد اصناف تعطیلات کرونایی را رعایت می کنند

  • کد خبر: 2111101078
  • چاپ
  • انتشار: 23 فروردين 1400 - 14:33

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مطابق دستورالعمل ستاد مقابله با این بیماری، 2 واحد قلیانسرا در سطح این شهرستان پلمب شدند.

 

مجید ابراهیم نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با سایت استناد نیوز با بیان اینکه بیش از 80 درصد از اصناف تعطیلات کرونایی را رعایت می کنند، افزود: در سطح شهرستان قائمشهر درصد قابل توجهی از کسبه محدودیت های جدید را رعایت می کنند و اصنافی که جزء مشاغل ضروری هستند هم باید حین فعالیت تمامی توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

وی از معرفی چهار تالار پذیرایی به مراجع قضایی خبر داد و گفت که متاسفانه این تالارها در شرایط قرمز و با وجود اجرای محدودیت های کرونایی اقدام به برپایی مراسم عروسی کرده بودند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه از ابتدای ورود شهرستان به وضعیت قرمز کرونایی تاکنون 18 واحد صنفی متخلف پلمب شدند، افزود: 10 واحد صنفی هم بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

ابراهیم نژاد در پایان از تذکر به 50 واحد صنفی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت که از بازار و اصناف می خواهیم تا برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار