دفتر ارتباط مردمی یا ستاد انتخاباتی؟ / مراسم افتتاحیه در شرایط قرمز کرونایی مازندران\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

دفتر ارتباط مردمی یا ستاد انتخاباتی؟ / مراسم افتتاحیه در شرایط قرمز کرونایی مازندران

  • کد خبر: 2111101070
  • چاپ
  • انتشار: 21 فروردين 1400 - 11:27

درحالی که با توجه به شیوع ویروس کرونا شاهد تعطیلی 10 روزه اصناف در شهرهای قرمز و اعمال محدودیت های سختگیرانه هستیم برخی کاندیداهای انتخابات شورای شهر  استان مازندران دفاتر ارتباط مردمی و انتخاباتی راه اندازی کرده اند!

به گزارش استناد نیوز، باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور و استان مازندران به نظر می رسد، چه از نظر قانونی و محدودیت های ستاد ملی کرونا و چه بر اساس احترام به افکار عمومی  کلیه فرآیند تبلیغاتی کاندیداها باید به رسانه ها و فضای مجازی منحصر گردد، اما در کمال تعجب درحالی که تاکنون نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداها نیز اعلام نشده و فاصله زیادی با زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی داریم، برخی کاندیداها بدون توجه به سلامت مردم و جامعه، با عناوین مختلف درحال افتتاح دفاتری هستند که عملا نقش ستاد انتخاباتی آنها را برای انتخابات شورای شهر 1400 ایفا خواهد کرد.

از روزهای گذشته اخباری مبنی بر جلسات محلی و مردمی کاندیداهای انتخابات شورای شهر در شهرهای ساری، قائمشهر، بابل و... به گوش می رسید، که خود این اخبار نشان از بی توجهی این کاندیداها به مهمترین مشکل و دغدغه جامعه و مردم شهر دارد اما در متن این جلسات صحبت از توجه به خواست مردم و حل مشکلات آنها می شود!

در یکی از اتفاقات تامل برانگیز و دور از باور، شب گذشته شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه دفتر ارتباط مردمی سید هادی فضلی، رئیس شورای شهر قائمشهر و ازدحام جمعیت در آن بودیم! افتتاح دفتر ارتباط مردمی در پایان دوره شورای شهر پنجم و در آستانه انتخابات چه معنایی می تواند داشته باشد؟

این موضوع در فضای مجازی واکنش های زیادی را بخصوص از جانب کسبه شهر که در شرایط قرمز کرونایی از امروز به مدت 10 روز ملزم به تعطیلی کسب و کار خود هستند، برانگیخت. در این شرایط همه باید دست به دست هم دهیم تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دوری از هرگونه تجمعی، هرچه سریعتر شرایط به حالت عادی برگشته و کسب روزی مردم از سر گرفته شود. رعایت پروتکل های بهداشتی تنها با نصب بنری هشدار دهنده و برگزاری افتتاحیه محقق نخواهد شد.

یکی از کاربران فضای مجازی در این خصوص گفت: در مدت چهارسال اقدام مناسبی از شورای شهر ندیدم و حتی برخی از اعضا در این مدت دیده نشدند اما حالا در نزدیکی انتخابات دفتر ارتباط مردمی راه اندازی می شود!

احسانی یکی از کسبه شهر با اعلام اینکه ما باید مغازه های خودمان را ببندیم آنوقت کاندیداها مغازه هایشان را باز می کنند، گفت: آیا دفتر ارتباط مردمی اعضای شورای شهر جزو مشاغل سطح یک بشمار می آید؟!

مردم در فضای مجازی به روش های گونانگون نارضایتی خود را از این اقدام اعلام کرده اند و این انتظار وجود دارد تا اعضای شورای شهر و کاندیداهایی که قصد حضور در شورای شهر دوره ششم را دارند در عمل نیز خواست و اراده مردم را در اولویت تصمیمات خود قرار دهند.

همچنین از هیات نظارت بر انتخابات استان مازندران که نظارت استصوابی را نیز در دستور کار دارند، انتظار داریم، برگزاری جلسات و افتتاح چنین دفاتر و ستادهایی را در آستانه انتخابات مورد تفسیر قرار داده و در بررسی صلاحیت این افراد لحاظ نمایند تا ضمن حفظ سلامت جامعه، فضایی برابر برای همه کاندیداها در تبلیغات مهیا گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار