کرونا 17 کشتی گیر رقابت های آزاد در رامسر را ضربه فنی کرد / واکسیناسیون بیماران سرطانی در روزهای آینده\

کرونا 17 کشتی گیر رقابت های آزاد در رامسر را ضربه فنی کرد / واکسیناسیون بیماران سرطانی در روزهای آینده

  • کد خبر: 2111101065
  • چاپ
  • انتشار: 18 فروردين 1400 - 15:40

رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر با انتقاد از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور در این شهرستان ، از مثبت بودن تست کرونای ۱۷ نفر از این کشتی‌گیران خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، دکتر حمیدرضا مبشری روز چهارشنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، گفت : پس از مثبت بودن تست کرونای این تعداد از کشتی گیران ، از ادامه رقابت های آنان جلوگیری شد و همه به شهرهایشان بازگشتند.
وی افزود : متاسفانه به دلیل جلوگیری از حضور کشتی گیرانی که تستشان مثبت بود ، با اعتراض مسئول تیم ها مواجه شدیم در حالی که همه شهروندان اعم از مسئول و غیرمسئول در قبال جلوگیری از شیوع کرونا وظیفه دارند.
مبشری گفت : با این وجود اعتراض مسئولان تیم ، از ادامه حضور ورزشکاران با تست مثبت در مسابقات جلوگیری شد ضمن اینکه اگر برگزاری این مسابقات در اختیار شهرستان بود یقینا با توجه به شرایط قرمز کرونایی از برگزار اآن جلوگیری می شد.
رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر با ابراز نگرانی از برگزاری این رقابت ها در شرایط کرونایی قرمز این شهرستان ، افزود : با این وجود مسابقات با نظارت کادر بهداشت و درمان در حال برگزاری است ، ضمن اینکه امروز هیات پزشکی استان نیز در این محل برگزاری بازی ها مستقر هستند و تمامی تست های پی سی آر هم رصد می شود.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور برای حضور در رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا در دهلی‌نو از امروز چهارشنبه در رامسر آغاز شد.
این رقابت ها با حضور ۳۱۸ کشتی گیر در قالب ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به مدت ۲ روز در اردوگاه شهید چمران شهرستان رامسر برگزار می شود.
وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی رامسر ، گفت : مجموعه عواملی نظیر شلوغی های پیش از نوروز، دورهمی ها ، مسافرت ها و در نهایت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شد تا شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گیرد و نمی توان تنها یک عامل را در این وضعیت دخیل دانست.
مبشری اظهار داشت : به منظور کنترل این ویروس در شهرستان بازرسی ها تشدید شده و تمامی نامه نگاری ها به تمامی ادارات ذیربط برای اعمال محدودیت ها ارسال شده است .
وی افزود : بدون شک تعطیلی مشاغل برای مردم و بازار و بازگشت گیت های ورود و خروج دشوار است و در شرایط پرخطری هستیم و باید سلامت مردم را در اولویت قرار دهیم تا از پیک چهارم عبور کنیم.
مبشری گفت : در حال حاضر بیمارستان امام سجاد ع رامسر تمامی امکانات لازم برای پذیرش و درمان بیماران کرونایی را دارد . از سوی دیگر واکسیناسیون گروه های هدف نیز در حال انجام است به طوریکه روز گذشته واکسینانسیون بیماران خاص انجام شد و روزهای آینده نیز واکسیناسیون بیماران سرطانی انجام می شود.
در حال حاضر ۵۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بستری هستند ضمنا اینکه یک هزار و ۱۲ بیمار در قرنطینه خانگی به سر می برندو ۲ هزار و ۳۵ نفر هم در مرحله ردیابی در سطح شهرستان هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار