رامین مهمان پرست به صورت رسمی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام حضور کرد + ویدئو\
  • در گفت و گوی اختصاصی با استناد نیوز؛

رامین مهمان پرست به صورت رسمی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام حضور کرد + ویدئو

  • کد خبر: 2111101038
  • چاپ
  • انتشار: 28 اسفند 1399 - 14:20

دکتر رامین مهمان پرست، دیپلمات ارشد و سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سال 1400  اعلام حضور کرد.

 

دکتر رامین مهمانپرست روز پنج شنبه در گفت و گوی اختصاصی با استناد نیوز با بیان اینکه دو موضوع برای دولت سیزدهم حائز اهمیت است، افزود: یکی از موضوعاتی که برای مردم خیلی مهم است بحث دیپلماسی و دیگر موضوعی که از نظر ما و مردم حائز اهمیت است، وضعیت اقتصادی می باشد.

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی اقتصادی باید از اولویت اصلی دولت بعدی باشد، گفت: راه نجات کشور، تکیه بر بخش خصوصی، تولید و توجه به صادرات و دیپلماسی اقتصادی است.

دیپلمات ارشد وزارت امور خارجه با بیان اینکه با توجه به تجربیاتی که داشته ام و مشکلاتی که در داخل کشور مشاهده می شود می توانیم حرف های جدیدی برای مردم داشته باشیم، ادامه داد: با توجه به اینکه چند سال بر روی برنامه ها کار کرده ایم بنابراین می توانیم یک امید واقعی و برنامه های اجرایی را به مردم ارائه دهیم.

مهمانپرست از اعلام آمادگی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری 1400 خبر داد.

وی با اعلام اینکه چند سال روی طرح ها و برنامه های جدید در حال کار کردن هستیم، گفت: تیم بسیار متخصصی در زمینه های مختلف در حال کار و فعالیت هستند. آمارها و برنامه ها کاملا واقعی و دقیق می باشد.

این کاندیدای ریاست جمهوری دولت سیزدهم با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی در این زمینه‌ها راه اندازی کردیم، افزود: این کارگروه به ما کمک می کند تا اگر فرصت رقابت پیدا کردم، بتوانیم حرف‌های جدید خودمان را برای مردم ارائه داده و از تکرار رویه گذشته جلوگیری کنیم.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات کشور ما این است که دو جریان شناخته شده سیاسی در کشور داریم که فرصت اداره کشور را دائماً بین خودشان تقسیم کرده و  ادامه این روند شاید نتواند آن تحول بزرگ  مورد نظر را ایجاد کند.

مهمان پرست تصریح کرد: شاید مردم احساس کنند یک رویکرد، حرف و چهره‌های جدیدی که بحث های جناحی را کنار گذاشته و دید ملی داشته باشند میتوانند، کارگشا باشند.

وی با اعلام اینکه ما در وزارت خارجه یاد گرفته ایم تا دنبال منافع ملی باشیم، اضافه کرد: در عمل، سیاست خارجی صحنه ملی بوده است. بنده با همه دوستان با گرایش‌های مختلف کار کردم و راه نجات کشور را یک رویکرد ملی می دانم.

سفیر سابق ایران در قزاقستان، تایلند، لهستان و لیتوانی در پایان دنبال کردن منافع ملی را استفاده از همه نیروهای کارآمد ، متخصص و دلسوز اعلام کرد و گفت: با طرح و برنامه هایی که آماده کردیم به صورت جدی در صحنه حضور خواهیم داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار