اعضای هیات اجرایی انتخابات در قائمشهرمعرفی شدند\

اعضای هیات اجرایی انتخابات در قائمشهرمعرفی شدند

  • کد خبر: 2111101030
  • چاپ
  • انتشار: 24 اسفند 1399 - 12:56

اعضای هیات اجرایی بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و همچنین هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قائمشهر معرفی شدند.

 

به گزارش استناد نیوز، فرماندار شهرستان قائمشهر روز یک شنبه با بیان این مطلب، افزود: بر این اساس حجت الاسلام رضا ذاکری، غلامرضا زنجانی، رمضانعلی جعفری، سید علی علوی، رضا قومی، محمد باقر فروتن، حمید خنکدار، حسین عابدیان و سید سبحان موسوی به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مشخص شدند.

یحیی یوسف پور با اعلام اینکه در انتخابات 1400 همه دستگاه ها باید به برگزاری انتخابات به وزارت کشور و هیات نظارت کمک کنند، گفت: از دیدگاه قانون گذار، کسی حق دخالت در انتخابات جزء وزارت کشور و هیات نظارت ندارد و مابقی افراد باید در اجرای کار به آنان کمک کنند.

وی در پایان با بیان اینکه اعضای هیات نظارت در کنار کادر اداری اعم از دادگستری، دادستان و ثبت احوال بر اجرای انتخابات امورات را رصد می کنند، افزود: از هیات اجرایی انتظار داریم تا انتخاباتی کاملا بی طرفانه براساس قانون ، صادقانه و صیانت از آرای مردم را ترغیب کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار