ثبت نام رئیس کم کارترین کمیسیون شورای شهر قائمشهر در انتخابات 1400\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

ثبت نام رئیس کم کارترین کمیسیون شورای شهر قائمشهر در انتخابات 1400

  • کد خبر: 2111101023
  • چاپ
  • انتشار: 22 اسفند 1399 - 09:53

مراحل نام نویسی کاندیداهای  انتخابات شورای شهر دوره ششم درحال برگزاری است و حضور کاندیداهای نام آشنایی که عملکرد موفقی در این نهاد نداشته اند با شعارهایی دهان پر کن ادامه دارد

به گزارش استناد نیوز، انتخابات تجلی روح دموکراسی، آزادی و استقلال است، از همین رو بسیاری معتقدند که حضور چهره های مختلف در انتخابات شورای شهر با هر سطح توانایی در این عرصه نباید محدود شود این مردم هستند که باید در صورت تصمیم به رای دادن با شناختی کامل به پای صندوق های رای بیایند و با انتخابی آگاهانه بدور از نسبت های فامیلی و محلی به پیشرفت و توسعه شهر کمک نمایند.

طی چهارسال گذشته کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قائمشهر از کم کار ترین کمیسیون های این نهاد مردمی بوده است و خلاء فعالیت های مربوط به این کمیسیون مهم و کلیدی در سطح شهر قائمشهر به وضوع قابل لمس است.

محمد نصیر متانی که ریاست این کمیسیون را در شورای پنجم شهر قائمشهر برعهده داشته است، نسبت به عملکرد خود در این کمیسیون و تلاش هایی که برای شناسایی و رفع کمبودهای اجتماعی و فرهنگی این شهر انجام شده و نتیجه این تلاش ها را به مردم گزارش دهد.

چه هماهنگی هایی با مسئولین اجرایی در جهت رفع نیازهای فرهنگی شهر انجام گرفته و خروجی آن چه بود؟ از آنجایی که بسیاری از اهداف این کمیسیون در ارتباط و همکاری مردم محقق خواهد شد در بحث آموزش چه اقداماتی صورت گرفته است؟ اکنون که با شعار «میسازیم آنچه می خواهیم» در این عرصه حضور دارید، در طی چهار سال گذشته ساختید آنچه را که می خواستید؟ آیا ساخته هایتان برای مردم بود؟! و بسیاری از سوالات و ابهامات دیگر که نیازمند ارائه گزارشی صادقانه و پاسخگویی در این خصوص می باشد.

گروه رسانه ای استناد، بنابر وظیفه خود نسبت به تنویر  افکار عمومی  و کمک به انتخابی بر پایه شناخت و آگاهی آمادگی دارد گفتگویی بدون تعارف در این خصوص عملکرد چهارساله این کمیسیون برگزار نماید، همچنین در آینده طی گزارشی نظر مردم را در این خصوص و عملکرد شورای شهر قائمشهر در دوره پنجم جویا خواهیم شد.

«انتخاب حق مردم است»



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار