پرداخت عیدی جاماندگان بازنشسته تا 2 روز آینده\

پرداخت عیدی جاماندگان بازنشسته تا 2 روز آینده

  • کد خبر: 2111100978
  • چاپ
  • انتشار: 03 اسفند 1399 - 16:28

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی امسال آن دسته از بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری که تا کنون واریز نشده، تا ۲ روز آینده پرداخت می‌شود.

 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از صندوق بازنفشستگی کشوری، علی خدامی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با خزانه‌داری کل کشور و سایر مراجع ذیربط مقرر شد برای آن دسته از بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بخشی از عیدی آنها واریز شده یا هیچ وجهی برای عیدی دریافت نکرده‌اند، عیدی این افراد طی دو روز آینده به طور کامل پرداخت شود.

به گفته وی، افراد دارای دو دفترکل و افرادی که روزشمار بازنشستگی آنها کمتر از یکسال بوده و در نتیجه عیدی کامل برای آنها محاسبه نشده، جزء گروه های مورد اشاره بوده‌اند.

عیدی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری طبق مصوبه دولت، به مبلغ یک و نیم میلیون تومان شامگاه چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه پرداخت شد.

آمار بازنشستگان حقوق‌بگیر این صندوق نشان می‌دهد که تا آذر سال جاری تعداد حقوق‌بگیران یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۳۴۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۱۰هزار و ۵۴۱ نفر مرد و ۴۸۵ هزار و ۸۰۶ نفر زن هستند.

وزارت آموزش و پرورش با ۳۸۵ هزار و ۵۳ نفر بیشترین تعداد بازنشستگان زن را به خود اختصاص داده است و پس از آن، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ۷۳ هزار و ۶۸۹ نفر، دومین دستگاهی است که درصد قابل توجهی از بازنشستگان آن را زنان تشکیل می‌دهد.

۱۲۱ هزار و ۳۹۸ نفر از بازنشستگان زن کل کشور معادل ۲۵ درصد، ساکن استان تهران هستند و پس از آن، استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و فارس بالاترین درصد بازنشستگان زن را در مجموعه حقوق‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری دارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار