دادستان مازندران: اقدامات جهادی در حوزه آب و برق استان بسیار ارزنده است\

دادستان مازندران: اقدامات جهادی در حوزه آب و برق استان بسیار ارزنده است

  • کد خبر: 2111100961
  • چاپ
  • انتشار: 27 بهمن 1399 - 19:19

دادستان مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران گفت: اقدامات جهادی در حوزه آب و برق استان بسیار ارزنده است که این خدمات به برکت انقلاب اسلامی رخ داده است.

 

به گزارش  استناد نیوز ، کریمی در یکصد و نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران بیان کرد: ارائه خدمات به مردم جزء حقوق عامه است که طبق فرمایش مقام معظم رهبری احیای حقوق عامه از جمله وظایف مهم قوه قضائیه است.
وی افزود: در خصوص حقوق عامه در بخش آب و برق هم باید کار گروهی داشته باشیم که نقطه نظرات شنیده شده و چالش ها باهم فکری رفع شود.
دادستان مازندران اظهار کرد: ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و بهره گیری از سامانه برق من باید به طور کامل اجرا شود‌.
وی ادامه داد: خوشبختانه با برگزاری جلسات و پیگیریهای متعدد و با حضور مستمر گشت های تلفیقی، سرقت تجهیزات برق به نحو چشمگیری کاهش یافته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران نیز در سخنانی اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که با وجود تحریم ها و محدودیت در تأمین منابع ارائه خدمات به مردم به صورت دقیق و مستمر انجام شود.
کیوان فرح زاد بیان کرد: صنعت آب و برق استان مازندران با آمادگی کامل و اجرای طرح های جهادی در توسعه خدمات به مردم گام های ارزنده ای برداشته است و حتی در موقع بحران نیز این خدمات استمرار دارد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار