4 طرح عمرانی در شهر ارطه به بهره برداری رسید\
  • به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر؛

4 طرح عمرانی در شهر ارطه به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111100924
  • چاپ
  • انتشار: 18 بهمن 1399 - 12:56

به مناسبت هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز شنبه با حضور کمال علیپور نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر، فرماندار قائمشهر، شهردار و شورای شهر ارطه و مسئولین 4 طرح عمرانی در شهر ارطه به بهره برداری رسید.

 

به گزارش استناد نیوز، شهردار ارطه ضمن خیرمقدم و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر در آئین بهره برداری از این طرح ها، افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای شهر ارطه به تعداد 23 پایه و 34 قاب و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

شهردار ارطه

حبیب الله قاسمی از افتتاح فاز اول پروژه پایش تصویری شهر ارطه به تعداد 16 پایه، مرکز پایش ومونیتورینگ به هزینه یک میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد و گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر روکش آسفالت در این شهر به طول 7 کیلومتر و هزینه 30 میلیارد ریال انجام شده است.

وی دیگر طرحی که در این ایام به بهره برداری رسید را احداث بوستان شهدای سلامت به مساحت 350 متر مربع و هزینه 900 میلیون ریال اعلام کرد.

شهرداری ارطه

شهردار ارطه با بیان اینکه در 9 ماه سال جاری احداث کانال جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، جوی و جدول به طول 450 متر به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است، افزود: عقب نشینی و تعریض معابر هم به مساحت 9 هزار متر مربع و هزینه 5 میلیارد و 400 میلیون ریال انجام شده است.

قاسمی در پایان در خصوص اعتبار هزینه شده برای جمع آوری زباله و ایجاد و نگهداری فضای سبز، گفت:  برای این طرح ها 13 میلیارد و 330 میلیون ریال و همچنین برای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هم 3 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار شهرستان قائمشهر در آئین افتتاحیه با بیان اینکه ویژگی شهر ارطه باغ شهر بودنش است، افزود: ویژگی باغ شهر ارطه باید حفظ شود.

یحیی یوسف پور در پایان با اعلام اینکه اعتبارات شهرستانی  محدود است، گفت که تمام  تلاشمان این است تا در بحث اعتبارات به شهر ارطه نگاه ویژه ای داشته باشیم.

شهردار ارطه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار