عملیات اجرایی 706 واحد مسکن ملی در مازندران آغاز می شود\
  • به مناسبت دهه مبارک فجر:

عملیات اجرایی 706 واحد مسکن ملی در مازندران آغاز می شود

  • کد خبر: 2111100910
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1399 - 14:43

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: همزمان با دهه فجر ۷۰۶ واحد مسکونی استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن کلنگ‌زنی می‌شود.

 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید محمد نظری افزود: عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی در شهرهای بابل ، رامسر و سورک در شهرستان میاندورد شروع می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن همزمان با دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کلید ۲۷۷ واحد مسکونی مهر نیز در شهرهای بابل، ساری و چالوس متقاضیان این واحدهای مسکونی تحویل می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران میزان اعتبار هزینه شده برای ساخت این واحدهای مسکونی را حدود ۳۷۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع در دهه فجر امسال ۱۸ پروژه حوزه راهسازی و مسکن با اعتباری افزون بر ۵۰۴ میلیارد ریال در این استان به بهره برداری خواهد رسید.
وی طرح‌های راهسازی که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مازندران به بهره برداری می رسد را شامل زیرسازی و آسفالت دوربرگردان قلعه‌کش در محور جدید آمل-بابل، بهسازی و تعریض راه دسترسی به شهرک صنعتی تشبندان محمودآباد و شهرک صنعتی منصورکنده بابل با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال اعلام کرد.
نظری گفت: دهه فجر امسال از سالن ورزشی بانوان قائمشهر و روکش آسفالت پروژه معابر کوی قلیچ شهرستان ساری در قالب باز آفرینی شهری با اعتباری حدود ۲۷ میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.
وی اضافه کرد : علاوه بر آن پنج دستگاه شتاب نگار لرزه ای در شهرهای بابل، عباس آباد، جویبار و نوشهر با اعتبار حدود ۸۰ میلیارد ریال نصب و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
به گفته وی همزمان با دهه فجر بهسازی و تکمیل جاده بهشهر - زاغمرز ، اجرای زیرسازی و روسازی ابنیه فنی و ایمن سازی جاده قدیم آمل- بابل ( محدوده احمد چاله پی ) نیز در دست اجرا قرار می گیرد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار