دو مدیر اداری، دو عضو شورا و دهیاری در آمل دستگیر شدند\

دو مدیر اداری، دو عضو شورا و دهیاری در آمل دستگیر شدند

  • کد خبر: 2111100899
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1399 - 20:24

فرماندار آمل از دستگیری دو مدیر اداری، دو عضو شورا و دهیاری این شهرستان خبر داد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران ،فرماندار شهرستان آمل درحاشیه نشست خبری به مناسبت دهه مبارکه فجر گفت: دوتن از مدیران سابق و فعلی دستگاه‌های اجرایی، دو عضو شورا و دهیاری یکی از روستا‌های این شهرستان دستگیر شدند.
علیرضا شریعت افزود: دو مدیردستگاه‌های اجرایی که یکی از آن‌ها چندی قبل از سمتش در شهرستان آمل برکنارشده بود به همراه مدیر یکی از اداره‌های شهرستان توسط پلیس امنیت شناسایی و بازداشت موقت شده بودند.
او اتهام‌های مالی را یکی از دلیل اصلی دستگیری دو مدیرمهم دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل اعلام کرد وگفت: هنوز حکم قطعی این مدیران صادرنشده و بررسی‌های بیشتر بر روی پرونده آن‌ها ادامه دارد و درحال حاضر نیز با قرار وثیقه آزاد هستند.
فرماندار شهرستان آمل افزود: دو عضو شورا و دهیاری یکی از روستا‌های شهرستان آمل نیز درپی گزارش‌های اعلام شده بازدشت شدند، و موضوع دقیق اتهام آن در دست بررسی است.
دستگیری دو تن از مدیران جهاد کشاورزی مازندران
شریعت گفت: پیش داوری و هرگونه اتهام زنی به افراد درهرجایگاهی به لحاظ اخلاقی درست نیست، و تا زمان صدور رای نهایی قضایی تا ثابت شدن و یا خلاف جرم نباید افراد را مورد اتهام قرار داد.
او با بیان اینکه در برخورد با متخلفان حوزه مالی و اداری، دستگاه قضا با همکاری وزارت کشور هیچ تعارفی با کسی ندارد، افزود: فرد دهیار یک روستا، فرماندار، معاون فرماندار و یا رییس اداره و یا عضو شورای شهر و یا روستا باشد، دربرابر قانون هیچ فرقی ویا امتیازی ندارد و اگر جرمی از آن‌ها ثابت شود، باید پاسخگو باشد.
شریعت آشنا نبودن برخی اعضای شورا و دهیاران در روستا‌ها به قوانین اداری وحوزه‌های مرتبط کاری را از مهمترین دلایل بروز تشکیل پرونده‌های حقوقی وکیفری برای آنان دانست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار