49 طرح عمرانی دهه فجر در سیمرغ افتتاح و کلنگ زنی می شود/ 89 درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند\

49 طرح عمرانی دهه فجر در سیمرغ افتتاح و کلنگ زنی می شود/ 89 درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند

  • کد خبر: 2111100889
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1399 - 16:44

فرماندار شهرستان سیمرغ از افتتاح و کلنگ زنی 49 طرح عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش استناد نیوز، مجتبی حبیب نژاد روشن روز پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر امسال 40 پروژه به بهره بردرای می رسد، افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی، برنامه های فرهنگی هم برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، برگزاری برنامه های فرهنگی به صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر 84 طرح اشتغال زایی در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان سیمرغ مجموع اعتبارات برای افتتاح طرح های عمرانی و اشتغالزایی را بیش از 22 میلیارد و 791 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان مبلغ چهار میلیارد و 271 میلیون تومان تسهیلات، 6 هزار و 500 میلیون تومان آورد بخش خصوصی و 12 میلیارد و 20 میلیون تومان هم از اعتبارات ملی و استانی بوده است.

حبیب نژاد با اعلام اینکه 29 پروژه جهاد با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 950 میلیون تومان به بهره بردرای می رسد، گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر گلخانه کوچک مقیاس و بهسازی و ساماندهی آب بندان 100 هکتاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر 3 طرح برق رسانی با هزینه ای بالغ بر 506 میلیون تومان و یک طرح آبرسانی با هزینه بالغ بر 140 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر چمن مصنوعی زمین فوتبال شهید صمصام با هزینه 540 میلیون تومان و مدرسه 6 کلاسه شهدای سیمرغ هم با هزینه 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار سیمرغ با اعلام اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی 9 طرح آغاز خواهد شد، گفت که عملیات اجرایی 6 واحد مسکن محرومین، طرح زهکشی با برآورد هزینه 3 میلیارد و 500 میلیون تومان، ساماندهی گلزار شهدا و یک واحد مسکن معلولین بهزیستی آغاز خواهد شد.

موفقیت چشمگیر طرح شهید سلیمانی

حبیب نژاد با بیان اینکه از ابتدای ویروس کرونا تاکنون تنها یک هفته وضعیت کرونایی در این شهرستان قرمز بوده است، افزود: طبق آمار  و به دلیل همراهی ادارات، مردم، اصناف و بازاریان این شهرستان در وضعیت های نارنجی، زرد و سفید بوده است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون طبق ارزیابی های به عمل آمده این شهرستان از وضعیت نارنجی کرونایی خارج شده و به وضعیت زرد رسیده است، گفت:از مردم، بازاریان و اصناف می خواهیم تا همچنان برای ریشه کن شدن بیماری کرونا، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران حدود 89 درصد از مردم این شهرستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، بیان کرد: بیش از 91.3 درصد اصناف این شهرستان هم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

حبیب نژاد حضور کارگران فصلی غیربومی در سورتینگ ها را یکی از مشکلات این شهرستان بیان کرد و افزود: با توجه به وضعیت کرونایی، تیم پزشکی به صورت مستمر در حال رصد کردن کارگران و مکان های فعالیت آنان هستند.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان با اعلام اینکه طرح شهید سلیمانی به منظور قطع انتشار بیماری کرونا در سطح محلات و روستاهای این شهرستان در حال انجام شدن است، گفت که در این طرح با شناسایی افراد کرونایی و خانوادهایشان به آنان بسته های معیشتی و بهداشتی تعلق می گیرد تا این ویروس هر چه زودتر ریشه کن شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار