احداث سالن ورزشی چندمنظوره در روستای زرین آباد علیا ساری/ اجرای بیش از 85 درصد طرح هادی در سطح روستا\

احداث سالن ورزشی چندمنظوره در روستای زرین آباد علیا ساری/ اجرای بیش از 85 درصد طرح هادی در سطح روستا

  • کد خبر: 2111100855
  • چاپ
  • انتشار: 05 بهمن 1399 - 20:44

دهیار زرین آباد علیا بخش مرکزی ساری با اعلام اینکه سالن ورزشی چندمنظوره در این روستا با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، گفت: تاکنون بیش از 85 درصد طرح هادی در سطح این روستا انجام شده است.

 

محمد پاشایی شب یکشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه امسال در زرین آباد علیا یک کیلومتر از جدول بندی،زیرسازی وآسفالت خیابان های شهید کارگر وشهید رشیدیان انجام شده است، افزود: این طرح با بیش از 2 میلیارد تومان و با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری به بهره بردرای رسیده است.

وی با اعلام اینکه زیرسازی آسفالت کوچه های امام حسین (ع) و ابوالفضل عباس به طول 300 متر و عرض 6 متر انجام شده است، گفت: این طرح با همت اهالی این روستا و هزینه ای بالغ بر 150 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

دهیار روستای زرین آباد علیا از حفر یک حلقه چاه آب شرب جهت تامین آب این روستا خبر داد و بیان کرد: حفر چاه با همت خیرین و هزینه ای بالغ بر 55 میلیون تومان به بهره بردرای رسیده است.

پاشایی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 85 درصد از طرح هادی در این روستا انجام شده است، گفت که 300 متر اجرای جدول کانیوو خیابان ولیعصر در حال اجرا می باشد.

وی از اجرای یک کیلومتر روکش آسفالت جاده ورودی این روستا خبر داد و افزود: تاکنون 30 پایه تیر برق فشار ضعیف و قوی در سطح این روستا جابه جا شده است.

دهیار روستای زرین آباد علیا با بیان اینکه سالن ورزشی چند منظوره در سطح این روستا به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: این طرح با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان به بهره بردرای رسیده است.

توزیع 200 بسته معیشتی

پاشایی در پایان با اعلام اینکه تاکنون 200 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، 500 بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی، دستکش و ماسک بین اهالی این روستا توزیع شده است.

دهیار روستا زرین آباد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار