امضای تفاهم نامه بین دانشگاه نوشیروانی و صنعت دریا\

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه نوشیروانی و صنعت دریا

  • کد خبر: 2111100752
  • چاپ
  • انتشار: 17 دی 1399 - 19:11

 

در راستای تعامل دو سویه ، ارتقای سطح علمی و فراهم آوری زمینه های تخصصی و آموزشی دانشگاه در حوزه های تخصصی بندری و دریایی ، تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره کل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد و دانشگاه نوشیروانی بابل به امضا رسید.

به گزارش استناد نیوز ، محمدعلی اصل سعیدی پور در نشست با رییس دانشگاه نوشیروانی بابل که در بندرامیرآباد برگزار شد، خاطرنشان کرد: این اداره کل از سال  پیش تاکنون با چند دانشگاه معتبر  از جمله دانشگاه تهران ، دانشگاه علم و فناوری ، دانشگاه آزاد اسلامی ساری و غیره قراردادهای متعددی منعقد و اقدامات مهمی را در زمینه های پژوهش در حوزه های تخصصی بندری و دریایی و زیست محیطی به انجام رسانده است و امیدواریم با دانشگاه نوشیروانی بابل هم در حوزه کاری بندر نتایج مطلوب و مورد انتظاری به دست آوریم.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از تفاهم نامه ها ممکن است به امضا برسد و به دلیل مشکلاتی در انجام تعهدات و در اجرا متوقف و به سرانجام نرسد، گفت: بندر امیرآباد با دارا بودن نیروهای جوان و تحصیل کرده همیشه در سازمان بنادر و دریانوردی مورد توجه بوده و ایده های پرسنل این بندر در حوزه های تخصصی بنادر کاربردی است و مطمئن هستیم که در این تفاهم نامه از طریق تشکیل کمیته مشترک  نیز نتایج مطلوب در برنامه های بلند مدت کسب می شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در ادامه خواستار تشکیل کارگروه هایی در راستای این تفاهم نامه شد تا به حوزه مطالعاتی و پژوهشی به صورت تخصصی بپردازند.

در ادامه جواد واثقی امیری رییس دانشگاه نوشیروانی بابل نیز ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه به همکاری مستمر دانشگاه و بندر امیرآباد اشاره و اظهارکرد: دانشگاه نوشیروانی بابل در زمره بهترین دانشگاه های کشور و دارای رتبه های بین المللی است و می تواند با استفاده از بهترین متدهای دانشگاهی خدمات مشاوره ای قابل انتظاری را در زمینه برنامه های پژوهش محور به  بندر امیرآباد ارائه نماید.
تفاهم نامه همکاری بندر امیرآباد و دانشگاه نوشیروانی دارای دو سال  اعتبار بوده که در صورت تمایل و توافق طرفین قابل تمدید است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار