توزیع 400 بسته معیشتی در قالب طرح سلیمانی و تبرکات فاطمی\

توزیع 400 بسته معیشتی در قالب طرح سلیمانی و تبرکات فاطمی

  • کد خبر: 2111100712
  • چاپ
  • انتشار: 11 دی 1399 - 15:47

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی و تبرکات فاطمی تعداد ۴۰۰ سبد معیشتی به ارزش هر سبد 300 هزار تومان تهیه و از مرکز افق امامزاده عباس (ع) ساری در بین نیازمندان و محرومان جامعه توزیع lمی شود.

به گزازش استناد نیوز وبه نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری در حاشیه توزیع بسته‌های طرح شهید سلیمانی و تبرکات فاطمی با اشاره به اینکه اقدامات راهبردی مقام‌معظم رهبری در این دوران سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی کمک مومنانه به نیازمندان و محرومان جامعه است، اظهار کرد : یکی از سیره پسندیده و ارزشمند سردار دلها شهید سلیمانی کمک به محرومان و دستگیری نیازمندان بود.

وی افزود: سازمان اوقاف  هم در این راستا به ندای رهبری لبیک گفته و بخش اعظمی از درآمد موقوفات منطبق بر اجرای نیات واقفین نیک اندیش را در  طول سال در قالب طرح‌های مختلف از جمله تبرکات عاشورایی، تبرکات فاطمی و طرح شهید سلیمانی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه  اختصاص داده و اجرا می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با بیان اینکه اداره اوقاف ساری تاکنون چند مرحله کمک مومنانه را به اجرا گذاشت، اضافه کرد: در این مرحله در قالب طرح شهید سلیمانی و تبرکات فاطمی تعداد ۴۰۰ سبد معیشتی به ارزش هر سبد ۳۰۰ هزار تومان ریال تهیه و از مرکز افق امامزاده عباس (ع) ساری در بین نیازمندان و محرومان جامعه توزیع خواهد کرد.

ولی‌نژاد در پایان با تقدیر از نیات ارزشمند واقفان نیک‌اندیش، گفت: این کمک‌های مومنانه از سوی اداره اوقاف ساری ادامه دارد و ان شا الله در مراحل بعدی هم مشارکت خوبی خواهیم داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار