32 طرح صنعت آب و برق در مازندران به بهره برداری رسید\
  • همزمان با سی و چهارمین پویش هر هفته الف - ب - ایران

32 طرح صنعت آب و برق در مازندران به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111100709
  • چاپ
  • انتشار: 11 دی 1399 - 13:18

همزمان با سی و چهارمین هفته پویش الف – ب – ایران و با دستور ویدئو کنفرانسی ریاست جمهوری 32 طرح صنعت آب و برق در مازندران به بهره بردرای رسید.

به گزارش استناد نیوز، همزمان با سی و چهارمین هفته پویش الف – ب ایران،دقایقی قبل بصورت ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهور ۹ طرح صنعت برق با سرمایه گذاری ۶۶۴ میلیارد تومانی و ۲۳ طرح آبرسانی به ۵۷ روستای مازندران بعد از طرح های آذربایجان غربی و اصفهان بهره برداری شد.

برای اجرای ۲۳ طرح آبرسانی به ۵۷ روستای مازندران ۶۰۱ میلیارد ریال هزینه شد تا ۳۲ هزار و ۶۶۰ نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شوند.

همچنین ۹ طرح نیروگاه‌های مقیاس کوچک به ظرفیت ۶۳ مگاوات در شهرستان‌های چمستان، بابل، بهشهر و بابلسر با سرمایه گذاری ۶۶۴ میلیارد تومانی بهره برداری شد.

یکی از این طرح نیروگاهی مقیاس کوچک، نیروگاه ۴ مگاواتی مقیاس کوچک شهرستان چمستان است که با سرمایه گذاری یک میلیون ۶۰۰ هزار یوروی بخش خارجی ساخته شده است.

افزایش ظرفیت و تقویت ایستگاه‌های نوشهر و رویان به ظرفیت ۲۳۰ کیلو وات و افزایش ظرفیت خط ۶۳ کیلو وات به طول ۷ کیلومتر در منطقه دریاسر فریدونکنار از دیگر طرح‌های صنعت برق استان است که به بهره برداری رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار