6 کارخانه جدید در شهرک صنعتی جویبار احداث می شود\

6 کارخانه جدید در شهرک صنعتی جویبار احداث می شود

  • کد خبر: 2111100671
  • چاپ
  • انتشار: 03 دی 1399 - 08:20

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار با بیان اینکه حدود 6 کارخانه جدید در شهرک صنعتی در دست ساخت است، گفت: این کارخانه ها تا پایان امسال به بهره بردرای می رسد.


به گزارش استناد نیوز / بهرام عبدالله پور در گفت و گو با ماهنامه مقیاس با اعلام اینکه در پیک اول کرونا 130 واحد صنفی و در پیک دوم 30 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده اند، افزود: در پیک سوم و تاکنون 14 واحد صنفی پلمب شده اند.
وی از نصب یکهزار تراکت هشدار دهنده توسط گروه بازرسی در مکان های پرخطر و واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد و گفت: بازرسان این اداره در سه نوبت در حال بازرسی هستند، از شهروندان هم می خواهیم تا هرگونه احتکار، عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور فاکتور و غیره را با شماره تماس 124 اطلاع دهند تا ماموران ما هم در اسرع وقت ورود پیدا کنند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال 237 پرونده بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، گران فروشی، عدم درج قیمت به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، افزود: ارزش این پرونده ها 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.
81 واحد صنعتی فعال در جویبار
عبدالله پور مساحت شهرک صنعتی جویبار را 93 هکتار با 184 مورد جانمایی اعلام کرد و گفت: در شهرک صنعتی جویبار 81 واحد فعال، 16 واحد راکد و 2 واحد هم در تملک بانک قرار دارد.البته با توجه به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری و با همکاری فرماندار و مسئولین ذی ربط این شهرستان توانسته ایم بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی را مرتفع کنیم.
وی از آئین کلنگ زنی یک واحد تولیدی در تملک بانک خبر داد و گفت: یکی دیگر از واحدهای این شهرک صنعتی که هفت سال در تملک بانک بود، با همکاری مسئولین ذی ربط از تملک بانک خارج و مجددا در حال بازگشت به مدار تولید است.
رئیس صنعت شهرستان جویبار با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون و از محل بسته رونق تولید حدود 60 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار 12 واحد تولیدی قرار گرفته است، تصریح کرد: از محل بند الف تبصره 18 هم حدود 12 میلیارد تومان تسهیلات به 6 واحد تولیدی تعلق گرفته است.میزان اشتغال زایی که در این شهرک از سال گذشته تاکنون ایجاده شده هم حدود 200 نفر بوده است.
عبدالله پور در پایان با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین مشکلات شهرک صنعتی بحث زیرساختها است که باید به روز رسانی شود، افزود: یکی از مهم ترین راهکار گذر از تحریم ها حمایت از تولید کننده است، بنابراین همه مسئولین ذی ربط باید با هموار کردن راه برای تولید کننده شرایط را برایشان مهیا کنند تا آنها هم تنها به فکر تولید باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار