652 طرح بنیاد برکت 1600 اشتغال در مازندران ایجاد کرد / 679 طرح در مازندران در دست اجرا است\

652 طرح بنیاد برکت 1600 اشتغال در مازندران ایجاد کرد / 679 طرح در مازندران در دست اجرا است

  • کد خبر: 2111100660
  • چاپ
  • انتشار: 02 دی 1399 - 13:36

652 طرح عمرانی، زیربنایی و اشتغالزایی با هزینه ایی بالغ بر 76 میلیارد تومان و اشتغالزایی یکهزار و 600 نفر در استان مازندران با مشارکت بنیاد برکت ستاد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به بهره برداری رسید.


به گزارش استناد نیوز، معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت با بیان اینکه ۱۴ سال از تاسیس بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) می گذرد ، گفت : امروز در سطح کشور ۲۸ هزار پروژه عمرانی و زیربنایی شامل ۱۴ هزار طرح اشتغال زایی و ۱۴ هزار طرح عمرانی و زیربنایی به بهره برداری می رسد.
رضا راضی زاده با اعلام اینکه سهم استان مازندران از ۲۸ هزار طرح ۴۱۹ طرح اشتغال زایی با هزینه ای بالغ بر ۶۶ میلیارد تومان بوده است، گفت: از این تعداد طرح ها ۱۰۰ واحد گلخانه ای کوچک مقیاس در شهرستان قائمشهر و روستای خرماکلا به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: امروز در استان مازندران ۲۳۳ طرح عمرانی و زیربنایی با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هم به بهره برداری می رسد.
معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت به اقدامات ۱۳ ساله این بنیاد در استان مازندران اشاره ای کرد و گفت : در طی این سالها ۳ هزار و ۱۱۶ طرح اقتصادی با هزینه ای بالغ بر ۵۳۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۶ هزار نفر و همچنین  ۲۳۶ طرح عمرانی و زیربنایی با سرمایه گذاری ۴۲ میلیارد تومان ، انجام شده است.
راضی زاده با بیان اینکه ۶۷۹ پروژه در استان مازندران در دست اجرا است، افزود: این طرح ها شامل ده مدرسه ، هشت مسجد ، خانه عالم و کتابخانه با صرف هزینه ایی ۲۰ میلیارد تومان بوده که در دست ساخت است.
معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت در پایان برنامه سال ۱۴۰۰ را شامل ۲ هزار طرح اشتعال زایی در ۱۵ شهرستان استان مازندران اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار