همت محمدنژاد؛ برای تبدیل جویبار به شهری پاک به همراهی مردم نیاز داریم + ویدئو\
  • ویدئو استناد

همت محمدنژاد؛ برای تبدیل جویبار به شهری پاک به همراهی مردم نیاز داریم + ویدئو

  • کد خبر: 2111100610
  • چاپ
  • انتشار: 11 آذر 1399 - 21:16

شهردار جویبار با بیان اینکه داشتن شهری پاک بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست، گفت: به منظور حل معضل زباله در این شهر، زمینی به متراژ 2 هزار متر مربع در نزدیکی سایت زباله خریداری شد.


همت محمدنژاد در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه به منظور حل معضل زباله در شهر جویبار زمینی به متراژ 2 هزار متر مربع در نزدیکی سایت زباله خریداری شده است، افزود: خرید این زمین کمک بسیار بزرگی به حل مشکل دفن زباله تا 4 الی 5 سال آینده خواهد کرد.
وی با اعلام اینکه البته نگاهمان به راه اندازی سایت زباله سوز در شهرستان ساری است، گفت: با هماهنگی هایی که با استاندای و شهرداری ساری انجام خواهیم داد، زباله های این شهر را به منظور حجم مورد نیاز سایت زباله سوز، به ساری انتقال می دهیم.
شهردار جویبار با اشاره به اینکه شهر جویبار در بحث رفت و روب و جمع آوری زباله به نسبت قبل بهتر شده است اما این وضعیت ایده آل نیست و با وضعیت مطلوب فاصله داریم، بیان کرد: در هفته گذشته مانور جمع آوری زباله در سطح این شهر برگزار شد که با استقبال مردمی مواجه شده ایم.
محمدنژاد با بیان اینکه داشتن شهری پاک بدون همراهی مردم امکان پذیر نمی باشد، گفت: از شهروندان جویباری تقاضا می کنم تا زباله ها را در ساعت تعیین شده از 19 تا 21 شب در باکس زباله قرار دهند.
شهردار جویبار در پایان با اعلام اینکه باکس های زباله از عوارض مردمی خریداری می شود بنابراین از شهروندان می خواهم تا در حفظ این باکس ها به منظور جلوگیری از خراب شدن، تلاش کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار