لیگ برتر تحت شعاع اعمال محدودیت های جدید کرونایی / نساجی در انتظار تراکتورسازی و عباس زاده\

لیگ برتر تحت شعاع اعمال محدودیت های جدید کرونایی / نساجی در انتظار تراکتورسازی و عباس زاده

  • کد خبر: 2111100564
  • چاپ
  • انتشار: 26 آبان 1399 - 18:22

تیم نساجی مازندران درحالی آماده میزبانی از تراکتورسازی تبریز می شود که اعمال محدودیت های کرونایی مسابقات لیگ برتر فوتبال را تحت شعاع قرار داده است

به گزارش استناد نیوز، درحالی قرار است طبق برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران از پنجشنبه 29 آبان ماه با بازی دو تیم نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز در قائمشهر آغاز شود که گمانه زنی ها در خصوص تعطیلی 2 هفته ای رقابت ها با اعمال محدودیت های جدید کرونایی همچنان ادامه دارد.

مطابق تصمیم ستاد ملی کرونا از شنبه اول آذرماه محدودیت های سخت گیرانه ای برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور اعمال خواهد شد که به نظر می رسد لیگ برتر فوتبال را هم متاثر کند.

در تازه ترین اخبار، رقابت های لیگ برتر والیبال با دستور ستاد ملی کرونا اعطیل اعلام شده است و در نامه ارسالی این ستاد آمده: از شنبه هرآنچه که مربوط به ورزش است، اعم از مسابقات، اردوها و ... ، به مدت 14 روز تعطیل خواهد بود و این زمان نیز قابل تمدید اعلام شده است. بنابراین علارم تلاش مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال به نظر می رسد این مسابقات نیز با تعطیلی مواجه شوند.

بر این اساس رقابت تیم های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز طبق برنامه برگزار خواهد شد، نساجی که در هفته اول رقابت ها با پیروزی خارج خانه 3 بر صفر مقابل آلومینیوم سازی اراک از روحیه بالایی برخوردار می باشد، امیدوار است بتواند در این بازی خانگی مقابل تیم قدرتمند تراکتور نتیجه لازم را کسب نماید.

حضور تماشاگران مازندرانی بر روی سکوهای ورزشگاه و واکنش ها نسبت به حضور احتمالی محمد عباس زاده کاپیتان سابق نساجی در نوک پیکان هجومی تراکتور می توانست از جذابیت های این دیدار باشد که به دلیل ممنوعیت حضور تماشاگران در رقابت ها از آن محروم خواهیم ماند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار