انتقاد تند رحمتی علیه تعویق یک هفته ای لیگ برتر پس از شکست نساجی\

انتقاد تند رحمتی علیه تعویق یک هفته ای لیگ برتر پس از شکست نساجی

  • کد خبر: 2111100465
  • چاپ
  • انتشار: 04 آبان 1399 - 10:37

سید مهدی رحمتی سرمربی تیم شهرخودرو پس از پیروزی در دیداری تدارکاتی مقابل نساجی مازندران نسبت به تعویق یک هفته ای لیگ برتر انتقادات تندی مطرح کرد

به گزارش استناد نیوز، روز گذشته شهر خودرو پس از پایان اردوی آماده سازی خود میزبان تیم نساجی مازندران در مشهد بود که در یک بازی جذذاب و پرگل موفق شد این بازی تدارکاتی را با نتیجه 3 بر 2 با پیروزی پشت سر گذاشته و با روحیه خوب آماده شروع رقابت های لیگ برتر باشد.

رحمتی که شرایط تیم خود را مطلوب ارزیابی کرد و از شرایط آماده سازی رضایت داشت در مصاحبه ای از تعویق یک هفته ای لیگ برتر به شدت انتقاد کرد و گفت: با توجه به برنامه سازمان لیگ برنامه دیدارهای دوستانه را چیده بودیم که حالا بازی‌ها به تعویق افتاد و منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاق مثبتی قرار است در آن یک هفته درباره کرونا در کشور رخ دهد که مسابقات را به تاخیر انداخته اند.

ما طبق برنامه ای که به ما داده بودند برنامه ریزی کردیم، حالا من به این فکر می کنم که چه اتفاقی قرار است بیفتد، بمب اتم قرار است اختراع شود، موشکی قرار است به فضا پرتاب شود که ما قرار است یک هفته ای جلوی کرونا را بگیریم. فکر می کنم اگر قرار است لیگ شروع شود باید برنامه ریزی شود که مدام چند روز یکبار لیگ به وفقه نیفتد، اگر هم قرار است که این اتفاق بیفتد که لیگ را چند ماه تعطیل کنند تا وضعیت کرونا در کشورمان سروسامان بگیرد. می دانید که ما 5 بازیکن‌مان درگیر این ویروس هستند و سلامتی بازیکنان و سلامتی مردم برای ما مهم است، اما اینکه یک هفته مسابقات را به تعویق بیندازند خیلی مضحک است. نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد، قرار است قرنطینه‌مان کنند یا موضوعی دیگر، همین مسائل است که ما را اذیت می‌کند.

 

لازم به ذکر است با ابلاغ محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی شروع مسابقات لیگ برتر بیستم از تاریخ 10 آبان ماه به تاریخ 16 آبان 99 موکول شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار