جریمه ۳۵۰ هزار تومانی در انتظار واحد‌های صنفی متخلف\

جریمه ۳۵۰ هزار تومانی در انتظار واحد‌های صنفی متخلف

  • کد خبر: 2111100521
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1399 - 13:51

رئیس اتاق اصناف شهرستان قائمشهر، گفت: واحد‌های صنفی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند در مرحله اول ۳۵۰ هزار تومان جریمه و در صورت تکرار به اماکن برای پلمب معرفی می شوند.


نادر پیشگر در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از امروز مشاغل ۲ ، ۳ و چهار تا ساعت ۱۸ فعالیت دارند، افزود: این محدودیت ها تا 20 آذرماه ادامه دارد و در این مدت مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت در ساعت بیشتر هستند.
وی با اعلام اینکه از تمام واحدهای صنفی تقاضا داریم نهایت رعایت دستورالعمل های بهداشتی را کنند، گفت: در صورت رعایت نکردن ابتدا جریمه و سپس پلمب خواهند شد.
رئیس اتاق اصناف قائمشهر با بیان اینکه به منظور اطلاع به واحدهای صنفی پیامک به آنان ارسال و بنر در سطح شهر نصب شده است، افزود: همچنین اطلاع رسانی به وسیله بلندگو هلال احمر در سطح شهر در حال انجام شدن است.
پیشگر در پایان با اعلام اینکه بیش از ۹۰ درصد واحد‌های صنفی در گروه های تلگرامی و واتساپی فعال هستند، افزود: هیچ گونه مشکلی در اطلاع رسانی وجود ندارد، بنابراین از تمام واحد‌های صنفی تقاضا داریم تا برای ریشه کن شدن این ویروس با ستاد ملی کرونا همکاری های لازم را داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار