دلایل انتخاب محمد حسین فقیه به عنوان مدیر نمونه شهرستان جویبار چه بود؟\

دلایل انتخاب محمد حسین فقیه به عنوان مدیر نمونه شهرستان جویبار چه بود؟

  • کد خبر: 2111100511
  • چاپ
  • انتشار: 18 آبان 1399 - 10:55

انتخاب محمدحسین فقیه بخشدار گیلخواران به عنوان مدیر نمونه شهرستان جویبار در سال جهش تولید دلایل زیادی داشت که باید در ویژگی های شخصیتی، تعهد و تخصص، انگیزه و نیروی جوانی جستجو شود

به گزارش استناد نیوز، هرساله انتخاب و معرفی مدیران نمونه شهرستانی در دستور کار قرار دارد و طی فرآیند ارزیابی، مدیرانی که عملکرد بهتری را از خود نشان داده اند به عنوان مدیر نمونه شهرستان معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند. در سال 99 که سال جهش تولید نامگذاری شده است در شهرستان جویبار محمد حسین فقیه بخشدار بخش گیلخواران به عنوان مدیر نمونه سال انتخاب شد، اما این انتخاب چه دلایلی داشت؟

پیش از آنکه به عملکرد مطلوب محمدحسین فقیه در بخشداری بپردازیم به وجه رفتاری مدیر نمونه سال 99 شهرستان جویبار اشاره خواهیم داشت، موضوعی که در برخورد اول با این مدیر جوان کاملا ملموس است احترام در رفتار و گفتار او می باشد، این ویژگی شخصیتی در مجموعه بخشداری جویبار موجب تکریم ارباب رجوع شده است، درب اتاق بخشداری همواره بر روی مردم روستایی برای بیان مشکلاتشان باز است و محمدحسین فقیه با رویی گشاده پذیرای مردم فقیم منطقه می باشد، موضوع مهمی که در کمتر مدیری در سطح استان سراغ داریم.

 در بخش عملکردی نیز عملکرد مطلوبی را از فقیه در بخش گیلخواران شاهد بودیم، فقیه با درک این موضوع مهم که در شرایط سخت تحریمی و اقتصادی کشور، مدیریت از پشت میز پاسخگوی نیازهای مردم و رفع مشکلات آن ها نیست با آمدن پای میدان کار و پیگیری های مجدانه که برآمده از انگیزه بالا و نیروی جوانی می باشد، موفق به دریافت اعتبارات مناسب استانی و ملی برای توسعه عمرانی و گردشگری بخش گیلخواران شهرستان جویبار شده است.

جسارت و صراحت بیان این مدیر جوان در دفاع از حق مردم در مقابل مسئولان رده بالا شاید به مذاق برخی خوش نیامده باشد اما قطعا یکی از ویژگی هایی است که باید در هر مدیری وجود داشته باشد چرا که در انجام وظایف شغلی به نحو احسن هیچ ملاحظه ای در هیچ رده ای از مسئولیت پذیرفته نیست.

قطعا با اعتماد و اتکا به جوانان تحصیل کرده و متخصص در سطوح مدیریتی می توان به آینده کشور امیدوار بود، همانطور که همواره شنیده می شود حل مشکلات کشور ریشه داخلی دارد و با انتخاب مدیران شایسته می توان بخش اعظمی از مشکلات را رفع و شرایط را حتی در شرایط سخت تحریمی بهبود بخشید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار