عابدینی یکی از شانس های مدال طلا در المپیک 2020 است\
  • حسن رنگرز؛

عابدینی یکی از شانس های مدال طلا در المپیک 2020 است

  • کد خبر: 2111100462
  • چاپ
  • انتشار: 03 آبان 1399 - 10:17

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه قهرمانان ملی نیاز به قوانین حمایتی دارند، گفت: ورزشکاری مانند مجتبی عابدینی شیمشیرباز کشورمان مظلوم واقع شده است، ایشان یکی از شانس های اول کسب مدال طلا در رقابت های المپیک 2020 توکیو است.

به گزارش استناد نیوز، حسن رنگرز در آیین افتتاح خانه شمشیربازی پهلوان مجتبی عابدینی در شهرستان سوادکوه افزود: مجتبی عابدینی با توجه به افتخاراتی که در رقابت های مختلف جهانی کسب کرد همانند نگین انگشتری برای مردم مازندران می‌درخشد.

وی با اعلام اینکه معتقدم این ورزشکار علی رغم افتخارات جهانی بسیار مظلوم واقع شده است، گفت: تکلیف خودم میدانم که از زحمات این ورزشکار تشکر کنم و با افتتاح سالن شمشیر بازی که به نام این ورزشکار شکل گرفته است، تشکر کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه این قهرمان ملی کشورمان پایه گذار رشته ورزشی  شمشیربازی در استان مازندران بوده که برای رسیدن به مقام و مدال‌های فراوان به تنهایی زحمت کشید، افزود: وی به عنوان یکی از شانس‌های اول کسب مدال در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو است.

رنگرز بیان کرد: حضور چنین فرد موفقی در عرصه رشته ورزشی شمشیربازی استان مازندران می تواند چشم اندازه روشنی برای پرورش استعدادهای جدید ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه قهرمان عابدینی برای رسیدن به مدال در رقابت های جهانی مسیر سختی را طی کرد، گفت که هیچ کس تصور نمی کرد در این شرایط سخت بتواند در رقابت ها درخشش بی‌نظیر داشته باشد.دو مدال نقره ای که در رقابت‌های اسیایی توسط این قهرمان به دست آمد با توجه به شرایط سخت حکم طلا را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه تکلیف ما مسئولان ورزشی است که قدر قهرمانان این مرز و بوم را بدانیم، افزود: امیدوارم عابدینی دغدغه معیشت و اشتغال نداشته باشد. قوانین حمایتی خاص و ویژه برای قهرمانان وجود ندارد. با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید قوانین حایتی برای قهرمانان کشوری و ملی در نظر گرفته شود.

رنگرز در پایان با اعلام اینکه افتتاح مجموعه ورزشی شمشیر بازی به یک قطب ورزش در استان تبدیل شود، بیان کرد: آرزو همه مازنی‌ها است که ایشان بتواند در رقابت‌های المپیک به مدال دست پیدا کند تا همه در کنار هم در این مجموعه ورزشی که به نام این قهرمان مزین شده بتوانیم جشن بگیریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار