تشکیل ستاد انتخابات در خانه کارگر استان مازندران / تلاش برای راهیابی نمایندگان جامعه کارگری در مجامع\

تشکیل ستاد انتخابات در خانه کارگر استان مازندران / تلاش برای راهیابی نمایندگان جامعه کارگری در مجامع

  • کد خبر: 2111100441
  • چاپ
  • انتشار: 10 مهر 1399 - 21:54

تشویق و حضور در انتخابات و تلاش برای راهیابی نمایندگان کارگران در مجامع از وظایف تشکل ریشه دار خانه کارگر و نهادهای کارگری و بازنشستگی است.

به گزارش استناد نیوز به نقل از ایلنا، در جلسه هیئت اجرایی خانه کارگر مازندران در محل خانه کارگر قائمشهر که با حضور مجازی معاون دبیرکل و مسئول امور استان‌ها و شهرستان‌ها خانه کارگر برگزار شد، ساداتی رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی مازندران و عضو کانون عالی انجمن‌های صنفی کشور با بیان اتحاد و انسجام جامع کارگری اشاره کرد و گفت: تشکل کارگران ساختمانی استیفای حقوق حقه کارگران را با تقویت نهاد‌های کارگری مرتبط می‌داند.

در ادامه خان میرزا رئیس کانون انجمن‌های اسلامی مازندران و عضو کانون عالی انجمن‌های اسلامی کشور حفظ و حراست را از آرمان‌های امام راحل و حمایت از محرومین و مستضعفین را سیره انبیاء و علما و سفارش رهبری معظم انقلاب دانست.

سپس شیرافکن رئیس کانون شوراهای اسلامی کار مازندران و عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کل کشور با بیان این مهم، که شوراهای اسلامی کار یادگار ارزشمند و زحمات تشکل بزرگ و ریشه دار خانه کارگر به ویژه شورای مرکزی این نهاد مقدس علی الخصوص حمایت همه جانبه دبیرکل تشکیلات کارگری ایران اسلامی است، گقت: این نهاد تلاش می‌کند درجهت استیفای حقوق حقه کارگران قدم‌های بهتری برداشته شود.

به نمایندگی از زنان کارگر، زهرا صادقی رئیس اتحادیه زنان کارگر خانه کارگر مازندران و عضو اتحادیه سراسری زنان کارگر کشور نیز گفت: افتخار زنان کارگر این است، که درکنار برادران دلسوز در همه نهادهای کارگری از قبیل خانه کارگر، کانون بازنشستگان، کانون شوراها و انجمن‌های اسلامی و صنفی پرچم حمایت از محرومین و استیفای حقوق حقه زنان مظلوم کارگران ایران اسلامی را پیگیری می‌نماییم.

در ادامه دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران به ایراد سخن پرداخت و گزارش از وضعیت کارخانجات استان، عضوگیری و حمایت‌های همه جانبه مسئولین از مواضع صنفی، معیشتی و درمانی جامعه کارگری و بازنشستگی را برشمرد و گفت: اتحاد، انسجام و تقویت نهادهای کارگری و حضور آنان در کانون‌های تصمیم گیری و تصمیم‌سازی در شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس شورا اسلامی و دولت اقدامی با ارزش است.

وی افزود: بهار نهادهای انقلابی کارگری انتخابات است، تشویق و حضور در انتخابات و تلاش برای راهیابی نمایندگان کارگران در مجامع از وظایف تشکل ریشه دار خانه کارگر و نهادهای کارگری و بازنشستگی است.

در پایان حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: زحمات هیئت اجرائی خانه کارگر مازندران ستودنی است.

وی به اهمیت انسجام، عضوگیری، رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان اشاره کرد و گفت: رفاه کارگران و بازنشستگان با اجرای، قوانین رفاهی برای معیشت و درمان این قشر عزیز در مجامع چون مجلس شورای اسلامی و دولت، تلاش برای کسب کرسی برای خدمت بهتر و بیشتر است.

صادقی درپایان گفت: علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در سایه فردی معتقد به محرومین و مستضعفین جامعه کارگری با حضور در مجلس شورای اسلامی موتور محرکه حمایت‌ها و تقویت وضعیت معیشتی جامعه کارگری و بازنشستگی می‌باشد.

در پایان با تشکیل ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خانه کارگر استان مازندران متشکل از همه نهادهای کارگری و بازنشستگی موافقت و مقرر گردید هر ۱۵ روز یک بار در جهت تقویت این تشکل جلساتی برگزار و گام‌های مهمی برداشته شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار