ستایش شهروندان از اقدامات فرهنگی شهرداری قائمشهر\

ستایش شهروندان از اقدامات فرهنگی شهرداری قائمشهر

  • کد خبر: 2111100434
  • چاپ
  • انتشار: 07 مهر 1399 - 16:17

شهردار قائمشهر علاوه بر پروژه‌های عمرانی در حوزه فرهنگی هم اقدامات بزرگی انجام داده که مورد ستایش شهروندان این شهر قرار گرفته است. ساخت کتابخانه و سینما و ساخت مجموعه فرهنگی از اقدامات شهردار قائمشهر است

به گزارش استناد نیوز، شهر قائمشهر در چند سال اخیر با پشتکار شهردار جوان خود توانست به شهری زیبا و مدرن تبدیل شود. بخش عظیمی از بافت فرسوده شهری از بین رفت و تبدیل به ساختمان‌ها و پاساژهای زیبایی شد که شهر قائمشهر را در میان شهرهای دیگر استان متفاوت کرد.

 اجرای به موقع برخی از پروژه‌های عمرانی و ساخت زیرگذر‌ها و روگذرها در هسته مرکزی شهر و راه‌های منتهی به داخل شهر سبب شد تا جذابیت‌های بصری قائمشهر دو چندان شود. اقدامات عمرانی صالح زاده شهردار این شهر به اندازه‌ای بود که هر شهرداری با توجه به شرایط اقتصادی جرات اجرای ان را نداشت.

 باتوجه به وضعیت اقتصادی شهر قائمشهر که به کارگری معروف است و مردم این شهر سطح زندگی متوسطی دارند، اجرای طرح های بزرگ با دغدغه‌های بزرگ مالی هم همراه خواهد بود اما شهردار خوش فکر و خوش ذوق این شهر از همه پتانسیل‌هایی شهری، استانی و کشوری استفاده می کند تا پروژه ‌های مورد نظر خود را به مرحله اجرا برساند.

شهردار قائمشهر علاوه بر پروژه‌های عمرانی در حوزه فرهنگی هم اقدامات بزرگی انجام داده که مورد ستایش شهروندان این شهر قرار گرفته است. ساخت کتابخانه و سینما و ساخت مجموعه فرهنگی از اقدامات شهردار قائمشهر است که همه تلاش خود را به کار می‌برد تا مردم از پتانسیل‌های فرهنگی موجود در شهر نهایت استفاده را ببرند. برای نمونه برگزاری نمایشگاه عکس های دوران جنگ تحمیلی از اقدامات اخیر شهرداری بود که برای نخستین بار در محوطه شهرداری برگزار شد که مورد توجه مردم این شهر قرار گرفت. این نمایشگاه تصاویر رزمندگان اسلام با همت مجموعه مدیریت شهری و با همراهی سپاه و بسیج ، بنیاد شهید ، شورا ، شهرداری و سازمان فرهنگی برپا شد.

در این نمایشگاه روایت تصویری از زندگی سه هزار و ۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس جمع آوری و در قالب عکس رونمایی شد. از اقدامات جالب در این در مراسم پخش کلیپ از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که به درخواست مردم دوبار نمایش گذاشته شد. نکته جالب توجه این مراسم بازگویی خاطره دکتر مفید اسماعبلی جانباز هشت سال دفاع مقدس بود که از شهید خنکدار روایت کرد که در جبه های  جنگ بود یکبار شهید خنکدار بهش گفت (آبروی شهر قائمشهر در دستان تو هست و قشنگ بزن به خال) و از شهردار قائمشهر که به عنوان آبروی این شهر است درخواست کرد مراسم‌هایی در جهت یادبود شهدای دفاع مقدس برگزار کند تا فرهنگ شهادت طلبی از یادها نرود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار