تکمیل سالن شهید سلیمانی به بیش از 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد\

تکمیل سالن شهید سلیمانی به بیش از 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

  • کد خبر: 2111100428
  • چاپ
  • انتشار: 06 مهر 1399 - 16:01

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه مرمت و بازسازی سالن شهید حاج قاسم سلیمانی از سال ۹۶ آغاز و تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: برای تکمیل این سالن فرهنگی امکانات صوتی، پرده نمایش و تصویربرداری مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیازاست .

مونیکا زارعی در گفت‌وگو با استناد نیوز با بیان اینکه همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا کتابخانه ها به مدت محدودی تعطیل و کارها به صورت دورکاری انجام می شد، افزود: براساس مناسبت های تقویم، کتابهای مربوط به آن روز را در فضای مجازی به مردم معرفی کرده ایم.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۴۵۰ جلد کتاب در فضای مجازی معرفی شده است، گفت: از ابتدای سال جاری پویش هر خانه یک کتابخانه راه اندازی شد که افراد هم کتابهای در اختیار خود را به صورت خلاصه به دیگران معرفی می‌کردند و در این بخش ۱۵۰ کتاب به فعالین و مردم معرفی شد.

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه کتابخانه این شهرستان قبل از شیوع ویروس کرونا ۱۵ هزار عضو داشت، افزود: اما در حال حاضر تعداد اعضا به ۱۳ هزار نفر رسیده است.

بدهی یک میلیارد و 550 میلیون تومانی شهردرای ها به کتابخانه

زارعی در خصوص پرداخت نیم درصدی شهرداری ها به کتابخانه این شهرستان، گفت: در جلسه انجمن کتابخانه ها مصوب شد تا از بدهی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شهرداری قائمشهر به کتابخانه به صورت اقساطی در ماه 20 میلیون تومان پرداخت و شهرداری ارطه هم با بیش از ۵۰ میلیون تومان بدهی ماهانه سه میلیون تومان پرداخت کنند.

وی خاطر نشان کرد: البته امسال از طرف شهرداری قائمشهر حدود ۱۵۰ میلیون تومان و شهرداری ارطه ۱۰ میلیون تومان به کتابخانه پرداخت شده است.

تکمیل سالن شهید سلیمانی به بیش از 500 میلیون تومان اعتبار نیار است

رئیس اداره کتابخانه شهرستان قائمشهر در خصوص سالن فرهنگی و نیمه کاره شهید سلیمانی با بیان اینکه مرمت و بازسازی آن از سال ۹۶ آغاز و تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: تاکنون برای این سالن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای مابقی کار و تجهیز این سالن فرهنگی امکانات صوتی،پرده نمایش و تصویربرداری مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیازاست.

زارعی با اشاره به اینکه امسال ۱۷۰ میلیون تومان از محل کمیته برنامه ریزی و نهاد کتابخانه ها به این شهرستان اختصاص داده شد، افزود: با جذب کامل این اعتبار و حمایت از سوی نمایندگان می توانیم امیدوار باشیم تا این سالن فرهنگی در دههه فجر یا هفته کتاب به بهره برداری برسد.

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر در پایان از شهروندان قائمشهری خواست تا کتابهای در منزل خود را در اختیار کتابخانه ها قرار دهند تا ما هم بتوانیم با معرفی کتابهای جدید، فرهنگ کتابخوانی را در این شهرستان بیشتر ترویج دهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار