مازندران رتبه اول چاقی در ایران را دارد/ اولویت نمایندگان حمایت از ورزش است\

مازندران رتبه اول چاقی در ایران را دارد/ اولویت نمایندگان حمایت از ورزش است

  • کد خبر: 2111100414
  • چاپ
  • انتشار: 29 شهریور 1399 - 14:12

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز کم تحرکی و چاقی را مهم ترین چالش مردم مازندران بیان کرد و گفت: استان مازندران طبق آمار رتبه اول چاقی را در بین دختران و پسران دارد و این مشکل نیز ناشی از کم تحرکی و بی توجهی به ورزش است.

به گزارش استناد نیوز ؛محمدعلی محسنی بندپی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، افزود : ورزش به خصوص ورزش های همگانی در مازندران به دلیل چالش کم تحرکی و چاقی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و این رویه باید اولویت کاری مدیرکل جدید ورزش استان که از نخبگان ورزشی استانی است ، باشد.

رییس مجمع نمایندگان مازندران در این مراسم نیز موفقیت دستگاه ورزشی را نیازمند عزم ملی و استانی دانست و گفت : تمام دستگاه ها باید به حوزه ورزشی به خصوص در حوزه تامین زیرساخت ها کمک کنند و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اولویت برنامه هایشان حمایت از حوزه ورزشی است.

مهدی سعادتی با اظهار این که توفیق در عرصه های ورزشی مازندران نیازمند برنامه ریزی مدون است، افزود : انتظار این است که ورزش مازندران با توجه به مدیر جدیدش که از پیشکسوتان ورزشی محسوب می شود ، با برنامه پیش برود.

وی یکی از چالش های ورزشی مازندران را کمبود زیرساخت ها دانست و گفت: مازندران با وجود داشتن مدال آوران نامی در حوزه ورزشی به خصوص کشتی ، از لحاظ زیرساختی و فضای ورزشی وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند حمایت بیشتر نمایندگان به خصوص سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

در پایان این مراسم رنگرز به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران معرفی و از زحمات ۶ ساله حبیب حسین زادگان در این سمت قددرانی شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار