قیمت مصوب هر شانه تخم‌مرغ در فروشگاه‌ها حداکثر ۲۰ هزار تومان است / عرضه تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار\
  • معاون نظارت بر کالاهای مصرفی:

قیمت مصوب هر شانه تخم‌مرغ در فروشگاه‌ها حداکثر ۲۰ هزار تومان است / عرضه تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار

  • کد خبر: 2111100390
  • چاپ
  • انتشار: 17 شهریور 1399 - 14:19

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: هر شانه تخم‌مرغ در فروشگاه‌ها باید حداکثر به نرخ ۲۰ هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان برسد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)، «داوود موسوی» افزود: بنابراین قیمت مصوب هر شانه تخم‌مرغ درب مرغداری‌ها ۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم آن ۱۱ هزار تومان است.

وی گفت: این قیمت ها به سازمان های صنعت استان‌ها ابلاغ شده و بازرسان بر اساس قیمت‌های مصوب در درب مرغداری‌ها و فروشگاه‌ها، رصد و کنترل قیمت تخم مرغ را در دستور کار دارند و در صورت احراز هرگونه تخلف از سوی واحد تولیدی یا صنفی مرتبط، موارد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی رسیدگی کننده معرفی می شوند.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اضافه کرد: همزمان برای تعدیل قیمت این کالاها در سطح عرضه، هماهنگی لازم با سازمان میادین میوه و تره‌بار برای عرضه تخم‌مرغ با قیمت مصوب انجام شده است.

وی اظهارداشت: از نظر این سازمان قیمت مصوب برای عرضه در درب کارخانه، همان مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور است و غیر از این قیمت، تخلف به شمار می‌آید و با متخلفین برخورد می شود.

موسوی با اشاره به اینکه به طور قطع روند تشدید بازرسی‌ها و نظارت در سطح بازار برقرار خواهد بود، تصریح کرد: البته بخش تولید نیز دغدغه هایی دارد که قرار شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی مجلس و سایر عوامل مرتبط، این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم مقتضی اتخاذ شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار