مرکز خدمات جامع سلامت در روستای جنید قائمشهر به بهره برداری رسید\

مرکز خدمات جامع سلامت در روستای جنید قائمشهر به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111100362
  • چاپ
  • انتشار: 04 شهریور 1399 - 21:33

همزمان با سومین روز از هفته دولت و با حضور کمال علیپور نماینده مردم حوزه انتخابیه قائمشهر ، فرماندار و مسئولین شهرستانی مرکز خدمات جامع سلامت در روستای جنید قائمشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر در افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت در روستای جنید با بیان اینکه در سال 97 جشن پایان ساخت مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و خانه های بهداشت را در این شهرستان گرفته ایم، افزود: 18 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و 78 خانه بهداشت در سطح این شهرستان به صورت ملکی است. بعد از سال 97 طبق دستور وزارت بهداشت به سمت نوسازی و ساخت مراکز با بیش از 30 سال قدمت رفته ایم.

دکتر محمد گران با اعلام اینکه مرکز خدمات جامع سلامت در روستای جنید با بیش از 30 سال قدمت در سال 97 عملیات اجرایی آن آغاز و هم اکنون به بهره برداری رسیده است گفت که این مرکز در زمینی به مساحت ۵ هزارو ۲۰۰ متر مربع و حدود ۵۰۰ متر بنا با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر تعداد خانوار بهره مند از این مرکز را یکهزار و 765 خانوار با جمعیتی بالغ بر پنج هزار و 255 نفر اعلام کرد.

دکتر گران با بیان اینکه جشن پایان ساخت مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و خانه های بهداشت با همت خیرین بوده است، افزود: خیرین سلامت در این شهرستان برای احداث مراکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت زمین اهداء کرده اند تا ما هم بتوانیم عملیات اجرایی ساخت این مراکز ها را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ویروس کرونا تاکنون حدود 50 نفر از همکاران ما در مراکز خدمات جامع روستایی و خانه بهداشت به بیماری کرونا مبتلا شده اند،گفت که عزم و همکاری در جهت مقابله با این ویروس وجود دارد و هیچ مرکزی خدمت رسانی به مردم را تعطیل نکرده است که در اینجا جا دارد از همه همکارانم در حوزه سلامت تشکر کنم .

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر در پایان با بیان اینکه با همکاری هم باید این بیماری را محدود کنیم تا افراد کمتری به کرونا مبتلا شوند، افزود: در ابتدای ویروس کرونا اعلام شده بود که کووید 19 برای افراد مسن و افرادی که بیماری زمینه ایی دارند خطرناک است اما هم اکنون باید بگوییم که بیماری کرونا سن و سال نمی شناسد بنابراین همه افراد باید سه آیتمی که وزارت بهداشت اعم از استفاده از ماسک ، فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مکرر دست ها را تاکید داشته است را انجام دهند تا شاهد فاجعه ایی نباشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار