22 پروژه هفته دولت در جویبار افتتاح و کلنگ زنی می شود\

22 پروژه هفته دولت در جویبار افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111100340
  • چاپ
  • انتشار: 01 شهریور 1399 - 16:28

فرماندار شهرستان جویبار از افتتاح و کلنگ زنی 22 پروژه در سطح این شهرستان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش استناد نیوز ؛سید علی اسد ،افزود: به مناسبت هفته دولت 17 طرح با هزینه ایی بالغ بر 256 میلیارد ریال در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی گفت: به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی پنج طرح ها با هزینه ایی بالغ بر 86 میلیارد و 700 میلیون تومان آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان جویبار با بیان اینکه  به مناسبت هفته دولت طرح تجهیز و نوسازی لاریم و بیزیکی به بهره برداری می رسد،افزود:زیرسازی آسفالت روستاهای کله بن و کردکلا ، آسفالت مهرآباد به آباده و زیرسازی و آسفالت معابر فرعی شهر کوهیخیل هم به بهره برداری می رسد.

اسد از بهره برداری طرح تامین آبرسانی به شهر کوهیخیل خبر داد و گفت: به مناسبت هفته دولت دو طرح پایش تصویری در شهر کوهیخیل و 2 طرح بنیاد مسکن هم در شهر جویبار به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت هفت طرح برق رسانی در این شهرستان به بهره برداری می رسد، افزود: طرح برق رسانی به سایت زباله ، پایش تصویری ، اصلاح هندسی خیابان بیزیکی ، تامین روشنایی و نورپردازی میدان امام هم به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

فرماندار جویبار با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی جوی و جدول خیابان تازه آباد و خیابان مسکن مهر آغاز می شود، گفت: به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی پل لاریم ، تکمیل راه انارمرز به گلدشت و کارخانه نمونه نوین هم آغاز می شود.

اسد در پایان میزان اشتغال زایی در کارخانه نوین را 70 نفر اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار