۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان طرح هفته دولت در مازندران افتتاح و کلنگ زنی می شود\

۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان طرح هفته دولت در مازندران افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111100339
  • چاپ
  • انتشار: 01 شهریور 1399 - 16:24

استاندار مازندران ،گفت : به مناسبت هفته دولت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومای طرح در این  استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

احمد حسین زادگان ،افزود: این طرح ها در بخش های مختلف عمرانی ، خدماتی ، آموزشی، کشاورزی و ورزشی و دیگر زمینه ها است و شامل طرح های ملی نمی شود که قرار است به مرور طی هفته دولت با هماهنگی مسئولان کشوری افتتاح شود.

وی بر ضرورت تبیین دستاوردهای دولت طی هفته ای که به نام دولت است تاکید کرد و گفت : اطلاع رسانی در باره عملکرد دولت در واقع اطلاع رسانی در باره دستاوردهای نظام است و سبب امیدواری مردم و تقویت نظام می شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که اختلاف سلایق نباید سبب نادیده گرفته شدن خدمات دولت بویژه در شرایط تحریم ظالمانه و شیوع کرونا و آسیب های ناشی از آن شود ، افزود:  دولت نماینده نظام است و هم وظیفه داریم کمک کنیم تا کار برای نظام باشد و اختلاف سلایق نباید بر نوع عملکردها اثرگذاری کند.

استاندار مازندران عملکرد دولت با وجود تنگناهای منابع درآمدی را قابل ستایش دانست و گفت : یکی از سیاست های دولت که تاکنون در مازندران با موفقیت به اجرا گذاشته شده بازگشت واحدهای صنعتی به مدار تولید بوده است که تنها در سال گذشته تنها در بخش صنعت دستکم ۸۰ واحد با رفع مشکلات و تزریق نقدینگی وارد چرخه تولید شدند .

حسین زادگان با تاکید بر این که اولویت دولت تحقق شعار جهش تولید است و در این زمینه برنامه ریزی همه جانبه صورت گرفته است ، افزود : ما هم در استان تمام تلاششمان بر این که هیچ واحد تولیدی راکد نباشد و همه باید کمک کنیم تا کارخانه ای از فعالیت باز نماند و به همین خاطر هم ستاد تسهیل تولید برای رفع مشکلات این بخش به صورت هفتگی باید در شهرستان ها برگزار شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار