پسماند معضل اول مازندران است /با مشکل تامین مواد اولیه مواجه هستیم\
  • مدیر عامل شرکت صنایع کاغذسازی شهرک صنعتی سنگتاب؛

پسماند معضل اول مازندران است /با مشکل تامین مواد اولیه مواجه هستیم

  • کد خبر: 2111100300
  • چاپ
  • انتشار: 02 مرداد 1399 - 19:36

مدیر عامل شرکت صنایع کاغذسازی شهرک صنعتی سنگتاب با اعلام اینکه با مشکلات تامین مواد اولیه مواجه هستیم گفت : اما شرایط به گونه ای پیش رفت که تولید خود را متوقف نکنیم و به روند فعالیت خود ادامه دهیم.

به گزارش استناد نیوز ، مهدی کاملی روز پنج شنبه در جلسه رونق و جهش تولید ، افزود :در سال 94 مسئولیت مدیریت شرکت را برعهده گرفته ام و بار دیگر فعالیت ها در شهرک صنعتی از سر گرفته شد.

وی با اعلام اینکه 50 نفر به صورت مستقیم با شرکت کار میکنند و در بخش اشتغالزایی هم توانستیم در حد توان خود کوشا باشیم ، گفت: علی رغم بازدیدی که توسط مسئولان کشوری،استانی و شهرستانی انجام شد 700 هزار یورو برای خرید ماشین آلات و خدمات رفاهی برای کارکنان در نظر گرفته شد. نمایندگان مجلس در ادوار گذشته هم کمک کردند. باتوجه به مشکلات تامین مواد اولیه مواجه هستیم اما شرایط به گونه ای پیش رفت که تولید خود را متوقف نکنیم و به روند فعالیت خود ادامه دهیم.

مدیر عامل شرکت صنابع کاغذسازی با تاکید بر اینکه تصمیم به گسترش فعالیت خود هستیم، افزود: معضل استان موجود پسماند است که همین پسماند میتواند مشکلات زیست محیطی و کشاورزی ایجاد کند. تولید خمیر از کاه و کلش (گندم ، جو و برنج) را در نظر داریم که حداقل دو هکتار زمین برای فعالیت نیاز است. پروژه بالغ بر 100 میلیارد تومان نیاز است و حداقل ماشین آلات وارد کنیم مبلغی بالغ بر سه میلیون یورو نیاز است.

کاملی در پایان با اشاره به اینکه پروژه خیابان تهران قائمشهر هدف بعدی ما است که برای گسترش آن مبلغی بالغ بر 700 میلیارد تومان هزینه دارد، گفت:نخستین مجموعه ای هستیم که بعد از ورشکستگی بار دیگر به فعالیت پرداختیم و توانستیم حوزه فعالیت خود را گسترش دهیم. این احتمال وجود دارد که در اینده مشکل مواد اولیه داشته باشیم. نیاز به حمایت مسئولان شهرستان و استان است. در بخش مجوزهای زیست محیطی هم در شرایط مناسبی صادر شد در دوماه اینده نیازهای شرکت اعلام می شود تا ان را با حمایت های مسئولان برطرف خواهیم کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار