آمار کرونا در استان مازندران / بستری 1810 بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران\

آمار کرونا در استان مازندران / بستری 1810 بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران

  • کد خبر: 2111100296
  • چاپ
  • انتشار: 01 مرداد 1399 - 08:18

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۸۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا افراد مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرنظر این دو دانشگاه علوم پزشکی بستری هستند.

به گزارش استنادنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت ۲۴۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: هم اکنون ۱۵۰۹ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی تاکید کرد: بر زدن ماسک، شستن مداوم و ضدعفونی دست ها و نیز رعایت فاصله ۲ متری در جلوگیری از گسترده شدن شیوع بیماری کرونا ویروس نقش موثری دارند.

وی افزود: بی توجهی افراد به دستورالعمل‌های بهداشتی باعث افزایش تعداد مبتلایان، افراد بستری و ماندن استانمان در وضعیت قرمز کرونایی خواهد شد.

با بستری ۵۶ بیمار جدید تعداد بیماران بستری کل در بابل به ۳۰۱ نفر رسید.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۳۰۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار جدید بستری و ۲۸ بیمار هم ترخیص شدند، ۴۰ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار