خانه دار شدن 140 مددجوی بهزیستی مازندران\

خانه دار شدن 140 مددجوی بهزیستی مازندران

  • کد خبر: 2111100270
  • چاپ
  • انتشار: 22 تیر 1399 - 13:15

۱۴۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی مازندران روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور و با صورت ویدیوکنفرانسی با حضور مدیرکل این مجموعه حمایتی در قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

استناد نیوز / مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه اکنون در دومین روز هفته بهزیستی به سر می بریم و دو هزار و 100 پروژه سراسری مسکن مددجویی به صورت همزمان افتتاح شد، گفت: در استان مازندران 140 واحد  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان تقدیم خانواده ای تحت پوشش بهزیستی استان می شود. از این میان دو واحد در قاىمشهر افتتاح شده است.

دکتر فرزاد گوهردهی ادامه داد: یکی از واحدهایی که در قائمشهر افتتاح شد با متراژ ۹۰ متر و تقریبا با مبلغ 150میلیون تومان هزینه احداث شده است.60 میلیون تومان از اعتبارات بهزیستی و مابقی از طریق خانواده تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه اولویت در احداث بناها برای خانواده هایی که بیش از دو معلول دارند ارائه می شود، افزود: خانواده های تک معلول، خانم های بی سرپرست و بد سرپرست هم میتوانند از طرح مسکن بهزیستی استفاده کنند. در سال گذشته تقریبا دو برابر ظرفیت استانی تکمیل شد. حدود ۳۶۰ واحد باید احداث می شد که با همکاری اداره کل بهزیستی مازندران و سایر دستگاه های مرتبط حدود ۶۷۰ واحد احداث شد که از این تعداد ۴۰۰ واحد به خانواده های دارایی معلول و بیشتر ارائه شد.

مدیر کل بهزیستی مازندران،  گفت: اکنون ۴۰۰ واحد تکمیل شد. در هفته بهزیستی 140 واحد به خانواده های تحت پوشش که بیش از دو معلول دارند، ارائه شد. در طول سه ماه آینده واحد های دیگر هم آماده می شود و به بهره برداری می رسد.در هفته دولت هم 50 واحد به بهره برداری می رسد.

گوهردهی در پایان با اشاره به اینکه برای احداث مسکن نهادها و ارگان های بسیاری هستند که کمک می کنند، گفت: بانک ها بهترین شرکای بهزیستی برای احداث مسکن هستند که تسهیلات مناسبی در اختیار بهزیستی قرار می دهند. بسیج سازندگی هم به بهزیستی کمک بسیار شایانی می کنند.

این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس در واحد مسکونی خانواده دارای 2 معلول در شهرستان قائمشهر برگزار شد.

بهزیستی مازندران

بهزیستی مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار