توزیع 600 بسته غذایی میان اقشار آسیب پذیر قائمشهر\

توزیع 600 بسته غذایی میان اقشار آسیب پذیر قائمشهر

  • کد خبر: 2111942
  • چاپ
  • انتشار: 24 فروردين 1399 - 20:51

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر از توزیع 600 بسته غذایی به ارزش 90 میلیون تومان بین زنان سرپرست خانوار ، معلولین ، مناطق کم برخوردار و آسیب دیده این شهرستان خبر داد .

به گزارش استناد نیوز ؛ اسرافیل یزدانی با اعلام اینکه در راستای آموزش کودکان خیابانی و کودکان کار آموزش های لازم بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی انجام شد ، گفت : به 23 کودک کار مبلغ 200 هزار تومان برای خرید اقلام لوازم بهداشتی ، توزیع 10 میلیون تومان هدیه کارت در مناطق آسیب دیده و توزیع 600 بسته غذایی به ارزش 90 میلیون تومان بین زنان سرپرست خانوار ، معلولین ، مناطق کم برخوردار و آسیب دید توزیع شده است .
وی با اشاره به اینکه توسط بهزیستی کشور به مراکز شبانه روزی این شهرستان به ازای هر معلول 600 هزار تومان به عنوان تهیه مواد ضدعفونی کننده ، ماسک ، گان پرداخت شده است ، افزود : مبلغ این اهدایی به مراکز شبانه روزی 170 میلیون تومان بوده است.
رئیس اداره بهزیستی قائشهر تصریح کرد : به منظور مقابله با ویروس کرونا ، به خانواده های دارای بیمار کرونا بسته غذایی و پکیج آموزشی ارائه شده است .
یزدانی از شناسایی 28 مرکز آسب پذیر در این شهرستان خبر داد و افزود : در 2 مرحله لوازم بهداشتی و بسته غذایی توزیع شده است و تیم سیار آسیب شناسی این اداره آموزش های لازم را به این افراد ارائه می دهند .
وی در پایان گفت : به منظور مقابله با ویروس کرونا ، سه هزار ماسک بهداشتی از طریق زنان سرپرست خانواده و با همکاری شهرداری و شورای شهر در مناطق آسیب دیده توزیع شده است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار