سالن اندرگلی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد/ سالن چند منظوره کالیکلا سوادکوه شمالی به دلیل کرونا افتتاح نشد\
  • عباس اکبرزاده در گفتگو با استنادنیوز؛

سالن اندرگلی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد/ سالن چند منظوره کالیکلا سوادکوه شمالی به دلیل کرونا افتتاح نشد

  • کد خبر: 2111100201
  • چاپ
  • انتشار: 26 خرداد 1399 - 09:02

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه شمالی با اعلام اینکه در سال گذشته با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سالن نیمه کار و چند منظوره کالیکلا تکمیل شد، گفت: به دلیل ویروس کرونا این سالن هنوز به بهره برداری نرسیده است.

عباس اکبرزاده در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه طی سال گذشته بالای 300 ساعت جلسه با هیات های ورزشی شهرستان و استان در خصوص امکانات و بسترهای شهرستان برگزار کرده ایم ،افزود:طی دیداری که با رئیس فدراسیون کشتی و رئیس فدراسیون اسکیت داشته ام در خصوص بسترها و مشکلات حیطه ورزش این شهرستان ،با یکدیگر به صحبت و تبادل نظر پرداخته ایم .

وی با اعلام اینکه در این شهرستان قهرمانانی در رشته کاراته حضور دارند،گفت:طی رایزنی های به عمل آمده با فدراسیون کاراته و رئیس هیات کاراته استان میزبانی مسابقات استانی در رشته کاراته را گرفته ایم تا به قهرمانان کاراته در این شهرستان اضافه شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه شمالی به سالن نیمه کاره و چندمنظوره کالیکلا در سال 92 اشاره ایی کرد و ادامه داد: در سال گذشته با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سالن نیمه کار و چند منظوره کالیکلا تکمیل شد اما به دلیل ویروس کرونا هنوز به بهره برداری نرسید.

اکبرزاده میزان اعتبار صرف شده برای این سالن را یک میلیارد و 150 میلیون تومان اعلام کرد .

وی با بیان اینکه سالن اندرگلی هم با 97 درصد پیشرفت فیزیکی تا هفته دولت به بهره برداری می رسد، افزود :فنس و زمین چمن مصنوعی شهدای سوادکوه شمالی با 400 میلیون تومان اعتبار و 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام شدن است .

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه شمالی زمان ساخت اولین استخر سرپوشیده این شهرستان را مربوط به سال ۹۳ بیان کرد و ادامه داد :ساخت این استخر با همت بخش خصوصی آغاز شد اما بدلیل کمبود اعتبارات وقفه ای چند ساله در روند اجرایی آن ایجاد شد ، اما با پیگیری های ما و حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و فرماندار مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات از بانک مرکزی برای این سرمایه گذار در نظر گرفته شده است. ادامه ساخت آن هم با تزریق تسهیلات آغاز و تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

اکبرزاده به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص ورزش همگانی در استان ها، شهرستان ها و روستاها، گفت : طی سال گذشته با حمایت های فرماندار ، فرمانده سپاه و امام جماعت موفق شده ایم تا در دو سوم از روستاهای این شهرستان بازی های بومی و محلی برگزار کنیم .

وی با اشاره به اینکه سالن کشتی محمد جواد ابراهیمی نیاز به تجهیز دارد، افزود: شهرستان سوادکوه قهرمانان زیادی در عرصه کشتی در خود پرورش داده است و طی سال گذشته محمد جواد ابراهیمی در 3 جام معتبر همچون جام تختی ، جام قهرمانی آسیا و جام باشگاه های جهان مقام اول را کسب کرده است لذا انتظار می رود رئیس فدراسیون و رئیس هیات کشتی استان نگاه ویژه ای به کشتی این شهرستان داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه شمالی خاطر نشان کرد: با ارتقاء این سالن ورزشی می توانیم شاهد حضور وپرورش ورزشکاران و قهرمانان جدیدی در عرصه کشتی باشیم.

اکبرزاده با اعلام اینکه در فوتبال نیز شهرستان از ظرفیت بالایی برخوردار است، گفت: با حمایت های به عمل آمده توسط هیات فوتبال استان 6 تیم متشکل از  2 تیم در بزرگسالان، 2 تیم در نونهالان و یک تیم عقاب اندرگلی را روانه مسابقات استانی کرده ایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار