ایجاد برج 10 طبقه در محدوده شهری توسط انبوه سازان هوتن اهمیت بالایی دارد/ کلنگ پروژه تجاری هوتن 70 به زمین زده شد\

ایجاد برج 10 طبقه در محدوده شهری توسط انبوه سازان هوتن اهمیت بالایی دارد/ کلنگ پروژه تجاری هوتن 70 به زمین زده شد

  • کد خبر: 2111100158
  • چاپ
  • انتشار: 07 خرداد 1399 - 16:50

با توجه به سیاست های تشویقی شورای اسلامی دوره پنجم از محل تسهیلات ویژه بلند مرتبه سازی ، کلنگ اولین برج 10 طبقه در محدوده شهری قائمشهر توسط گروه انبوه سازان هوتن به مدیریت داداشی به زمین زده شد.

به گزارش استنادنیوز؛ مدیر پروژه انبوه سازان هوتن روز چهارشنبه در آئین کلنگ زنی، گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری بنام جهش تولید نامگذاری شده است بنابراین شرکت انبوه سازان هوتن هم کلنگ اولین پروژه تجاری بلندمرتبه در سطح این شهرستان را به زمین زد.

نیما امینی در خصوص عملیات اجرایی این پروژه، گفت : در طبقه همکف این پروژه ، 2 واحد تجاری طراحی شده که هر واحد 2 طبقه اختصاصی به ارتفاع 7.30 متر مجهز به بالکن می باشد و 9 طبقه بالای پروژه هم شامل واحدهای اداری و خدماتی می باشد که در هر طبقه چهار واحد جانمایی شده است . این واحدها قابلیت افزایش متراژ دارند .

وی این پروژه را مجهز به سیستم برق اضطراری ، دو آسانسور به همراه برق اضطراری ، سیستم تهویه مطبوع به وسیله ، پارکینگ در دو طبقه منفی با ورودی و خروجی مجزا ، امکان طراحی پارتیشن های داخلی و غیره اعلام کرد .

ارائه طرح تشویقی برای بلندمرتبه‌سازی در قائمشهر

شهردار قائمشهر در آئین کلنگ زنی پروژه تجاری هوتن ۷۰ در قائمشهر ،افزود: باتوجه به سیاست های تشویقی شورای اسلامی دوره پنجم از محل تسهیلات ویژه بلند مرتبه سازی ، کلنگ اولین برج ۱۰ طبقه در محدود شهری قائمشهر به زمین زده شد که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است چرا که در حال عوض کردن سیاست های ساخت در این شهرستان هستیم .

عباس صالح زاده با اعلام اینکه متاسفانه در گذشته در طرح ها دقت نظر وجود نداشته است،گفت:در خیلی از مناطق حداکثر ارتفاع ساختمان ها در در تراکم کم ساخته می شد این درحالی است که شهر قائمشهر دومین شهر پرتراکم کشور است اما تعداد طبقات ساختمانی آنان اندک بوده که دارای ایرادات و اشکالاتی است.

وی با بیان اینکه طی سال های ۶۸ ، ۷۵ و ۸۶ طرح جامع شهر قائمشهر تدوین ،بررسی و برنامه ریزی شد و طرح تفصیلی این شهر هم تصویب و مجددا بازنگری ان تصویب شد،افزود:اما در هیچ کدام از این طرح ها سیاست ساخت تغییر پیدا نکرده است.

شهردار قائمشهر به سیاست گذاری شورای دوره پنجم اشاره کرد و ادامه داد:باتوجه به اینکه انتقاداتی بر ما وارد است اما این دوره از شورا بلندمرتبه سازی ساختمان را مورد توجه قرار داده است ،تا در سیاست های ساخت و ساز شهر به صورت اصولی و با برنامه ریزی کارها انجام شود.

صالح زاده به روی آوردن این دوره از شورا و شهرداری به بلندمرتبه سازی ساختمان و ضوابط بازنگری طرح جامعه اشاره ایی کرد و افزود :مجموعه انبوه سازان هوتن به خوبی در حال ساخت و ساز و خدمات به مردم است ، از دید ما در مجموعه مدیریت شهری گروه انبوه سازان هوتن یک برند خوب برای حوزه ساخت و ساز در این شهر است.

وی به طرح تشویقی شهرداری برای افرادی که از زمین خود حداکثر استفاده را برای بلندمرتبه سازی ساختمان با رعایت استانداردهای شهرسازی انجام دهند اشاره و گفت: طبق اعلام شورای دوره پنجم در دفترچه عوارض و درآمدی شهر ، هر فردی که در حوزه ساخت و ساز اقدام به بلند مرتبه سازی کند در فاز نخست مشمول ۵۰ درصد تخفیف در پرداخت عوارض خواهد شد.

شهردار قائمشهر تصریح کرد:در فاز دوم هم اعلام شده اگر فردی در بلند مرتبه سازی ساختمان اقدام نمایند و در اجرای فاز اول نیز اگر پولی ندارند مبلغی از آنان دریافت نمی شود.

صالح زاده در پایان با اعلام اینکه شهرداری این آمادگی را از دریافت قدرالسهم پیش فروش از ساختمانها را در آینده دارد، گفت: همچنین واحدهایی که ضعیف تر هستند و یا در امر فروش با مشکل موجه اند به شهرداری ارائه تا کسب وکار فرد رونق بگیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار