ساخت سوله ی تفکیک زباله در جویبار\
  • الیاس کاردان خبر داد؛

ساخت سوله ی تفکیک زباله در جویبار

  • کد خبر: 2111100054
  • چاپ
  • انتشار: 20 ارديبهشت 1399 - 12:06

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری جویبار به خرید ۴۵ باکس زباله در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ساماندهی زمین زباله بعد از ۱۵ سال و احداث سوله ی تفکیک زباله از دیگر خدمات حوزه ی خدمات شهری شهرداری در سال ۹۸ بوده است.

الیاس کاردان با اعلام اینکه ۱۶ نیرو در بخش رفت و روب شهری و ۱۲ نفر در بخش حمل زباله مشغول به فعالیت هستند، افزود: شهر جویبار با وجود ۳۴ هزار نفر جمعیت و تولید۲۰ تن زباله شهری و حدود ۲۰تن زباله روستایی در جمع آوری و ساماندهی زباله ها با کمبود نیرو مواجه بوده  و تقریبا به وجود ۲۰ نیروی خدماتی  دیگر  نیاز است.
وی بیان کرد: حوزه ی خدمات شهری شهرداری درسه شیفت کاری مشغول به فعالیت است و ساعت جمع آوری و حمل زباله از ساعت ۹صبح به ساعت ۲۱ شب تغییر کرده است.
کاردان تاکید کرد؛ کار جمع آوری زباله در ۶روز هفته بجز پنجشنبه توسط نیروهای خدوم خدمات شهری  انجام می شود.
مسئول واحد خدمات شهری شهرداری جویبار در ادامه با اعلام اینکه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته در سه شیفت سمپاشی در سطح شهر انجام می شد، اظهار داشت: ۳۶هزارلیترمواد ضدعفونی کننده برای مجموعه سپاه  جمع آوری شد و همچنین مواد ضد عفونی کننده در اختیار بسیجیان محله در بخش مرکزی و گروههای جهادی در سطح شهرجویبار قرار گرفت.
وی همچنین به آهک پاشی سطح شهر در هر ۱۰ روز اشاره کرد و گفت؛ سمپاشی ادارات نیز توسط خدمات شهری شهرداری در این ایام انجام شد و تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از تهران خریداری شده است.

کاردان تاکید کرد: ضدعفونی و سمپاشی معابر و خیابانهای اصلی از ابتدای سال ۹۹ در حال انجام است.
وی با بیان اینکه ۱۰۰ واگن مخزن زباله با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان در سالجاری خریداری می شود،افزود: اعتبار درنظر گرفته شده برای حوزه خدمات شهری در سال ۹۹ مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان است و همچنین بعلت فرسوده بودن ماشین آلات مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید ماشین آلات جدید برآورد شده است.
وی در پایان گفت: برای پروژه جمع آوری و دفن زباله مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان، ساماندهی برق رسانی به زمین زباله مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و تعمیر و نگهداری ماشین آلات فرسوده مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار