بهره مند شدن ۳۰ هزار خانوار مازندرانی از نعمت آب آشامیدنی سالم\
  • همزمان با آغاز دهه مبارک فجر

بهره مند شدن ۳۰ هزار خانوار مازندرانی از نعمت آب آشامیدنی سالم

  • کد خبر: 211101
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1395 - 21:05

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های بخش آب استان، اعلام کرد: همزمان با آغاز دهه پر خیر و برکت فجر سال جاری، ۳۰ هزار خانوار مازنی از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند خواهند شد.


محمد صالح ذاکری گفت: 10 پروژه آبرسانی و فاضلاب در شهرهای استان با اعتبار 191 میلیارد و 50 میلیون ریال و برخورداری قریب 30 هزار خانوار در ایام دهه فجر امسال افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.
وی ادامه داد: ‌پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این ایام شامل حفر و تجهیز سه حلقه چاه با دبی 155 لیتر در ثانیه، 12 هزار و 940 متر خط انتقال و شبکه توزیع آب، 550 متر خط انتقال نیرو، ارتقای آزمایشگاه‌های میکروبی، شیمیایی، بیولوژیکی و ریزآلاینده‌های آلی، بهسازی 12 حلقه چاه با افزایش دبی 273 لیتر در ثانیه و اصلاح و توسعه 78 هزار متر شبکه آبرسانی است.
ذاکری افزود: در دهه فجر فاز اول تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان امام علی(ع) آمل نیز به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل آبفای شهری مازندران اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح‌های قابل بهره‌برداری را 131 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: 22 هزار و 750 خانوار مازندرانی از طرح‌های مذکور بهره مند می‌شوند.
ذاکری، با اشاره به آغاز عملیات بهسازی ایستگاه پمپاژ شهر سیمرغ در ایام دهه فجر اظهار داشت: با اجرای این طرح 100 لیتر در ثانیه به میزان ظرفیت آبدهی ایستگاه افزوده خواهد شد.
وی، اضافه کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی تله متریک و تله کنترل شهر ساری در سه فاز با هدف کنترل وضعیت منابع تامین و پروژه فاضلاب مسکن مهر پیلم کتی بهشهر نیز آغاز می‌شود.
مدیرعامل آبفای شهری مازندران، اعتبار پیش بینی شده برای آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مذکور را 59 میلیارد و 250 میلیون ریال عنوان کرد و تصریح کرد: به یاری خداوند متعال هفت هزار خانوار در استان از مزایای این طرح‌ها برخوردار خواهند شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار