کالدرون: با دلخوری از ایران می‌روم\

کالدرون: با دلخوری از ایران می‌روم

  • کد خبر: 2110992
  • چاپ
  • انتشار: 07 دی 1398 - 19:20

استناد نیوز، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از رفتار باشگاه دلگیر هستم، چون مدام می‌گویند که من به خاطر پول دلخور هستم.

 

به گزارش استناد نیوز، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از ترک ایران در صفحه شخصی خود نوشت: در فرودگاه هستم تا به آرژانتین بروم. دوست نداشتم بدون خداحافظی از هواداران پرسپولیس بروم، هوادارانی که در دنیا بهترین هستند‌. این را همه می‌گویند و من هم پس از 6 ماه حضورم در ایران تائید می‌کنم. از اعتماد و لطف هواداران ممنونم. از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که به من اطمینان کردند، بازیکنانی که با تمام وجود تلاش کردند، بدون هیچ توقعی.

وی ادامه داد: خیلی از ایرانی‌ها ممنونم، چون هر روز شاهد لطف، احترام و میهمان‌نوازی آنها بودیم. می‌روم، اما از رفتار باشگاه دلگیر هستم، چون مدام می‌گویند کالدرون به خاطر پول دلخور است، اما این آخرین درخواست من بود. چیزی که من می‌خواهم احترام است، باشگاه به من احترام نگذاشت. برای اینکه منظورم را متوجه شوید، به طور مثال، من و دستیاران هزینه تشریفات فرودگاه را از جیب خودمان پرداخت کردیم، چون برای باشگاه مهم نبود و آن‌طور که وظیفه یک باشگاه بزرگ است ما را بدرقه نکردند. رفتار باشگاه باید در خور هواداران و تیم باشد. با دلی شاد ایران را ترک می‌کنم، چون تیم و هواداران فوق‌العاده‌ای داریم. مرسی، مرسی، مرسی.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار