بیشترین شکایت مازندرانی ها از حوزه ارتباطات درباره اینترنت است\

بیشترین شکایت مازندرانی ها از حوزه ارتباطات درباره اینترنت است

  • کد خبر: 2110904
  • چاپ
  • انتشار: 01 دی 1398 - 23:54

استناد نیوز - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ثبت دو هزار و ۵۰۰ شکایت مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری خبر داد وگفت: بیشترین شکایت به حوزه اینترنت مربوط است.

 

به گزارش استناد نیوز، یدالله طهماسبی  با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا به پایان آذرماه، بالغ بر ۲۵۰۰ شکایت در سامانه ۱۹۵ ثبت شد تصریح کرد: پس از ثبت شکایت در سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع مشکل به عمل می‌آید.

وی گفت: بیشترین شکایات مطرح شده به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بابل، ساری، آمل و قائمشهر بود که بر این اساس ۴۶ درصد موارد مربوط به حوزه اینترنت، ۲۸ درصد مربوط به حوزه تلفن ثابت، ۲۲ درصد مربوط به حوزه تلفن همراه و مابقی شکایات به ترتیب مربوط به بخش‌های دفاتر پیشخوان، خدمات پستی، خدمات ارزش افزوده و تشعشعات بود.

طهماسبی یادآور شد: همکاران بنده در مجموعه وزارت در استان و سایر دستگاه‌ها و اپراتورها تابعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به موارد و مشکلات مشترکین در حوزه‌های مختلف ارتباطی و فناوری می‌باشند و مردم عزیز استان می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ یا وب گاه اداره کل ICT استان نسبت به ثبت نظرات، پیشنهادات و شکایات خود اقدام نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار