به گزارش استناد نیوز، یدالله طهماسبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا به پایان آذرماه، بالغ بر ۲۵۰۰ شکایت در سامانه ۱۹۵ ثبت شد تصریح کرد: پس از ثبت شکایت در سامانه در کوتاهترین زمان ممکن موضوع بررسی و در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع مشکل به عمل میآید.
وی گفت: بیشترین شکایات مطرح شده به ترتیب مربوط به شهرستانهای بابل، ساری، آمل و قائمشهر بود که بر این اساس ۴۶ درصد موارد مربوط به حوزه اینترنت، ۲۸ درصد مربوط به حوزه تلفن ثابت، ۲۲ درصد مربوط به حوزه تلفن همراه و مابقی شکایات به ترتیب مربوط به بخشهای دفاتر پیشخوان، خدمات پستی، خدمات ارزش افزوده و تشعشعات بود.
طهماسبی یادآور شد: همکاران بنده در مجموعه وزارت در استان و سایر دستگاهها و اپراتورها تابعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به موارد و مشکلات مشترکین در حوزههای مختلف ارتباطی و فناوری میباشند و مردم عزیز استان میتوانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ یا وب گاه اداره کل ICT استان نسبت به ثبت نظرات، پیشنهادات و شکایات خود اقدام نمایند.