آموزش و پرورش را دریابید\

آموزش و پرورش را دریابید

  • کد خبر: 2110902
  • چاپ
  • انتشار: 01 دی 1398 - 23:49

استناد نیوز، نماینده مجلس دهم گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش به معنای شتاب بخشیدن به حرکت موثر سایر وزارتخانه ها، افزایش بهره وری، استفاده بهینه از ظرفیت اقتصادی در جهت توسعه، نظام مند کردن ساختار و رفتار اجتماعی، تقویت انسجام ملی و هم افزایی در سیاست خارجی است.

 

به گزارش استناد نیوز، مسعود گودرزی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: بارها به مشکلات فرهنگیان و آموزش و پرورش اشاره کردم، اگر چه اقداماتی توسط دولت و مجلس انجام شده اما حلال مشکلات اصلی نیست.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش و ریاست محترم جمهوری؛ آموزش و پرورش را دریابید، نه در شعار، بلکه در عمل و با برنامه. سرمایه گذاری در آموزش و پرورش به معنای شتاب بخشیدن به حرکت موثر سایر وزارتخانه ها، افزایش بهره وری، استفاده بهینه از ظرفیت اقتصادی در جهت توسعه، نظام مند کردن ساختار و رفتار اجتماعی، تقویت انسجام ملی و هم افزایی در سیاست خارجی است.

در یک کلام آموزش و پرورش، زمین بوده و سایر بخش ها بذر هستند، زمین را تقویت کنید، علف های هرز آن را ریشه کن کرده تا محصول خوب برداشت کنید، در تاریخ توسعه کشورها، کشوری را پیدا نمی کنید که توسعه یافته باشد، اما نظام آموزشی آن ضعیف باشد

وی گفت: در یک کلام آموزش و پرورش، زمین بوده و سایر بخش ها بذر هستند، زمین را تقویت کنید، علف های هرز آن را ریشه کن کرده تا محصول خوب برداشت کنید، در تاریخ توسعه کشورها، کشوری را پیدا نمی کنید که توسعه یافته باشد، اما نظام آموزشی آن ضعیف باشد.

گودرزی ادامه داد: در طول این مدت نطق هایی داشتم که نقدهایی به عملکرد دولت در آن وجود داشته است، این به آن معنا نیست که خدمتی صورت نگرفته، در حوزه انتخابیه اینجانب در بخش های مختلف خدمات خرسندسازی ارائه شده که در اینجا جا دارد از وزرا و مسئولان دستگاه های اجرایی تشکر کنم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار